Ladataan...

ELINIKÄINEN KORUTAKUU & LAAJENNETUT TURVAT

Mikä Elinikäinen Korutakuu?

Elinikäinen korutakuu takaa, että tuote on valmistettu korkeimpien laatustandardien mukaisesti ja valmistaja kattaa kaikki mahdolliset alkuperäisessä suunnittelussa tai valmistuksessa ilmenevät viat eliniän.

Mitä Elinikäinen Takuu kattaa?

- Virheet alkuperäisessä suunnittelussa

- Virheet käytetyissä materiaaleissä (kuten metallin tyyppi tai väri)

- Toiminnalliset viat johtuen valmistajasta

Mitä Korujen Turvasuunnitelmat ovat?

Korujen Turvasuunnitelmat ovat laajennettuja palveluja, jotka tarjoavat sinulle lisäpalveluja, joita normaali elinikäinen takuu ei kata. Nämä turvat mahdollistavat laajemman suojan korullesi elinikäisen takuusi lisäksi.

Mikä ero on Elinikäisellä Takuulla ja Suojaus Suunnitelmalla?

Jokaisella GLAMIRA-tuotteella on elinikäinen takuusuunnitelma, joka kattaa kaikki valmistajan viat, mutta joka ei kata tuotteen rutiinihuoltoa ja/tai vaurioita, jotka johtuvat normaalista kulumisesta, väärinkäytöstä tai onnettomuuksista. Elinikäisesta takuusta ei peritä lisäkuluja.

Suojaussuunnitelmat puolestaan kattavat kunnossapitovaatimukset tai vahingot, jotka johtuvat normaalista kulumisesta, väärinkäytöstä tai onnettomuuksista. Näistä sopimuksista peritään lisämaksu valitun kattavuusvaihtoehdon mukaan.

Kuinka monta suojaussuunnitelma vaihtoehtoa on saatavilla?

Tarjoamme suojaussuunnitelmia erilaisilla takuutasoilla.

Onko suojaussuunnitelma pakollinen?

Ei. Suojaussuunnitelmat eivät ole pakollisia; vaikkakin voit valita yhden saatavilla olevista vaihtoehdoista, jos haluat saada laajennettua turvaa koruillesi.

Mikä ero on Laajennetulla Suojausturvalla ja Laajennetulla + Suojausturvalla?

Ero näiden kahden suunnitelman välillä on tarjottujen palvelujen kattavuus. Laajennettu Turva mahdollistaa huoltopalvelujen saamisen 60 päivän palautusjakson jälkeen, kun taas Laajennettu + Turva -suunnitelma tarjoaa laajemmat huoltopalvelut mukaan lukien uudelleen tuotannon ja kivien vaihdon.

Mitä Suojaussuunnitelmat maksavat?

Hinta riippuu valitsemasi tuotteesta ja sen kattamasta turvasta. Voit esikatsella valitun turvan hintaa ja lisätä sen tilauksesi yhteydessä.

Kuuluuko Suojaussuunnitelmaan palautuskustannukset?

Kyllä. Kun palautat tuotteesi Suojaussuunnitelman mukaisesti, tarjoamme sinulle kuljetuslomakkeen ja sinun ei tarvitse maksaa tuotteen kuljetuksesta.

Kuinka käyttää Suojaussuunnitelmaa?

Sinun tarvitsee vain noudattaa tavallista palautusmenettelyämme ja kuvata pyyntösi, joka sisältyy suojasuunnitelmaasi. Suojaussuunnitelman tilauksesi on saatavilla järjestelmässämme ja tuotettasi huolletaan vastaavasti.

Kuinka voin uusia Suojaussuunnitelman?

Laajennetut suojaussuunnitelmat ovat saatavilla ainoastaan rajoitetun ajan ja niitä ei ole mahdollista uusia.

Mitä jos haluan palauttaa tuotteeni ja saada hyvityksen?

Jos palautat tuotteesi, joka täyttää kaikki palautusehdot (palautetaan 60 päivän kuluessa toimituksesta, alkuperäisessä käyttämättömässä kunnossa ja tuotelappu päällä), hyvitämme myös suojaussuunnitelmasi kulun.

Voinko käyttää toista korupalvelua normaaliin huoltoon suojaussuunnitelmani aikana?

Sekä elinikäinen takuusuunnitelma että suojaussuunnitelmat ovat mitättömiä, jos kolmas osapuoli tekee muutoksia. Ethän huollata tuotettasi muualla.

Palvelujen kuvaus

  • Valmistajan Viat: Virheet alkuperäisen tuotteen suunnittelussa ja viat, jotka ilmenevät virheellisestä materiaalista tai valmistustavasta, katsotaan valmistajasta johtuviksi vioiksi.

  • Sormuksen koon muuttaminen: Tarjoamme yhden ilmaisen mahdollisuuden muuttaa sormuksen kokoa ensimmäisten 60 päivän aikana tilauksesta. Tämän jakson jälkeen emme pysty enää tarjoamaa tätä palvelua. Tuotteen Laajennettu Takuu -palvelu puolestaan sallii sinun palauttaa sormus koon muuttamiseen vielä 60 päivän jälkeen.

  • Rodiumpinnoituksen palauttaminen, kiillotus ja viimeistely: Säännöllisesti käytettynä korujen metalli menettää kiiltonsa; sormuksen pinta tai rodiumpinnoite (jos saatavilla) voi haalistua ajan myötä. Korusi kiillotetaan ja/tai sen viimeistely tai rodiumpinnoitus kunnostetaan ilmaiseksi Laajenetun Takuun avulla.

  • Tahrojen ja patinan poistaminen: Korut voivat tummua ja ottaa patinaa riippumatta niiden metallisesta materiaalista sekä miten niitä on käytetty. Laajennettu takuu kattaa lian, tahran, patinan tai hapettumisen poiston.

  • Rikkoutuneiden korujen korjaus (ei puuttuvia osia): Korusi voivat rikkoutua törmäyksen, väärinkäytön tai onnettomuuden seurauksena. Meidän korujen turvamme kattaa rikkoutuneiden osien korjauksen, kunhan korussa ei ole puuttuvia osia ja niissä olevat jalokivet (jos saatavilla) ovat ehjiä.

  • Timanttien, jalokivien ja helmien huolto: Timanttisi kestävät ikuisesti, mutta ne vaativat erityistä huolenpitoa säilyttääkseen loistonsa. Jalokivet ja helmet ovat myös erittäin herkkiä ja ne on puhdistettava, jotta ne säilyttävät luonnollisen kauneutensa pitkään. Timanttien, jalokivien ja helmien huolto kattaa korujen kivien ja helmien puhdistuksen.

  • Kivien kiinnitys (ei-piikkiset): Kivet, joissa ei ole piikkikoruja, voivat löystyä ajan myötä ja tämä voi aiheuttaa niiden putoamisen. Kiinnitämme kivet ei-kärkisillä asetuksilla, jotta ne pysyvät paikoillaan.

  • Piikkien kiristys: Korujen piikit voivat tarttua vaatteisiin ja taipua tai löystyä ajan myötä aiheuttaen kiven putoamisen. Tämän palvelun avulla kiristämme korujesi piikit.

  • Vaurioituneiden asentojen korjaus: Vaurioitunut sormuspää tai korujen asento korjataan.

  • Uudelleen muotoilu: Sormus voi alkaa menettää muotoaan päivittäisen käytön aiheuttamien kaartumien ja kolhujen vuoksi. Tämä palvelu kattaa vinojen korujen uudelleenmuotoilun.

  • Ketjujen, hakasten, korvakorujen taustojen, kalvosinnappien taustojen korjaus: Korujen ketjut voivat takertua johonkin ja katketa, rannekoru tai ketjun hakaset voivat vaurioitua säännöllisen käytön seurauksena. Korvakorujen ja kalvosinnappien taustat voivat löystyä tai vaurioitua normaalin kulumisen seurauksena. Tällaisista tapahtumista aiheutuvat vahingot korjataan.

  • Vaurioituneiden tai puuttuvien kivien korvaaminen enintään 2,5 mm/kappale: Kaikki vaurioituneet tai puuttuvat jalokivet, joiden paksuus on enintään 2,5 mm, korvataan veloituksetta. Takuun aikana vaihdettujen kivien kokonaismäärä ei saa ylittää koruissa käytettyjen kivien määrää.

  • Vaurioituneiden tai puuttuvien helmien korvaaminen: Vaurioituneet tai puuttuvat helmet korvataan veloituksetta. Takuun aikana vaihdettujen helmien kokonaismäärä ei voi ylittää koruissa käytettyjen helmien määrää.

  • Vaurioituneiden emali-, onyksi-, keramiikka, nahka-, puu- tai hiiliosien korjaus: Korujen emali-, onyksi-, keraami-, nahka-, puu- tai hiiliosat voivat vaurioitua normaalin kulumisen, väärinkäytön tai onnettomuuksien seurauksena. Korjaamme ja/tai kunnostamme nämä osat.

  • Vaurioituneen tai puuttuvan keskuskiven vaihtaminen: Kaiken tyyppiset tai kokoiset keskuskivet vaihdetaan veloituksetta. Tämä palvelu on rajoitettu vain kerran turvan aikana.

  • Rikkoutuneiden korujen jäljentäminen (ilman puuttuvia osia): Korusi voivat rikkoutua iskun, väärinkäytön tai onnettomuuksien seurauksena. Jos rikkoutuneiden osien korjaaminen ei ole mahdollista, korujasi jäljennetään niin kauan kuin niissä ei ole puuttuvia osia ja jalokivet (jos saatavilla) ovat ehjiä.

  • Ilmainen kaiverrus toimituksen jälkeen: Kaiverrus on ilmainen palvelu tilaushetkellä; emme kuitenkaan tarjoa tätä palvelua jälkikäteen. Kertaluonteinen ilmainen kaiverrus toimituksen jälkeen kuuluu Laajennettuun Turvaan.

  • Rahallinen palautus 60 päivän toimituksen jälkeen: Sinulla on korullesi 60 päivän palautusoikeus. Laajennetut turvat eivät kata oikeutta palauttaa tuote 60 päivän palautusajan jälkeen.

  • Myymäläluotto 60 päivän toimituksen jälkeen: Sinulla on korullesi 60 päivän palautusoikeus ja myymäläluotto on yksi hyvitysvaihtoehdoistamme. Laajennetut turvat eivät kata oikeutta palauttaa tuote myymälähyvitykseen 60 päivän palautusajan jälkeen.

  • Katoaminen tai varkaus: Korusi on vakuutettu katoamisen varalta tilauksen lähettämisen aikana osoitteeseesi; Laajennetut turvat eivät kuitenkaan kata toimituksen jälkeisiä katoamis- tai varkaustapauksia. Jos haluat saada tämän palvelun, otta yhteyttä vakuutusyhtiöön.

OJEET JA EHDOT

  • Turvasuunnitelmat ovat voimassa valitun ajan tuotteen toimituksen jälkeen.

  • Turvasuunnitelmia ei ole mahdollista siirtää toiselle henkilölle, toiselle tuotteelle tai tilaukselle.

  • Turvasuunnitelman kustannusta ei voi käyttää muihin palveluihin.

  • Turvasuunnitelman kustannusta ei voi muuttaa käteiseksi tai myymäläluotoksi.

  • Sormuksen ilmainen koon muuttaminen on saatavilla ainoastaan kerran vuodessa turvan aikana.

  • Ilmainen keskuskiven korvaaminen on saatavilla rajoitetusti vain kerran valitun turvasuunnitelman aikana.

  • Kivien vaihdot 2,5 mm asti on rajoitettu korussa olevien kivien kokonaismäärään (2,5 mm/kappale). Turvan aikana vaihdettujen kivien määrä ei saa ylittää koruissa käytettyjen kivien kokonaismäärää.

  • Turvasuunnitelmien mukaiset palvelut kattavat vain tilauksessa alun perin valittujen tuotteen ominaisuuksien korjauksen tai entisöinnin, eivätkä ne sisällä niiden vaihtamista muihin tuotevaihtoehtoihin, kuten erityyppisiin kiviin, metalliin, metallin väriin, leveyteen, paksuuteen tai renkaan viimeistelyyn.

  • Puuttuvien korujen osien korvaaminen ei kuulu turvasuunnitelmien piiriin. Kaikki rikkoutuneet osat on palautettava tuotteen mukana, jotta voit hyötyä ilmaisista korjauspalveluista.

  • Turvasuunnitelmat eivät korvaa katoamista tai varkautta.

  • Korjausprosessi voi kestää noin 25 arkipäivää turvasuunnitelmien kattamien toimenpiteiden suorittamiseen.

  • Turvasuunnitelmat ovat voimassa vain ostohetkellä, eikä niitä voi ostaa erikseen.

  • Turvasuunnitelmat ovat mitättömiä, jos tuotteen on huoltanut, korjannut tai muuttanut kolmas osapuoli.