Palautuslomakkeeseen

  • Täytä ja lähetä alla oleva lomake palauttaaksesi tuotteesi. Jos haluat tutustua palauttamispolitiikkaamme ennen lomakkeesi lähettämistä, voit käyttä tätä linkkiä: https://www.glamira.fi/return-policy/

    1. Koon muuttaminen
    2. Kaiverrus
    3. Korjauspyyntö
    4. Peruutus
    Syy:
    Vahingoittunut
    Osia puuttuu
    Väärä tuote
    Muu (enintään 1000 merkkiä)
    1. Credit Card
    2. Pankkisiirto
    3. Paypal
    Valitse palautettava tuote :

    Sähköpostiosoitteesi ja tilausnumerosi on täsmättävä tietoihimme, jotta voit edetä palautuksessasi. Varmista, että tilausnumerosi on kirjoitettu oikein ja että sähköpostiosoitteesi on sama, kuin tehdessäsi tilauksen.

    Haluatko rahtikirjan palautusta varten?
    Kyllä, haluaisin rahtikirjaan 10€ puolesta.
    1. Jättää palvelupisteeseen
    2. Kuriiri nouto osoitteestani
    Olen lukenut ehdot ja hyväksyn ne.
    En ole poistanut sinettiä.
    En ole käyttänyt tuotetta.
    Sisällän kaikki täydentävät esineet (lahjapakkaus, todistus, tarjoustuotteet jne.) palautuspaketissani.
TÄRKEÄ HUOMIO:
  • Huomaa, että palautuspyyntösi käsitellään verkossa lähetettäväsi tietojen perusteella. Palautelomakkeen tulostetun kopion päällä olevia käsin kirjoitettuja muistiinpanoja ei oteta huomioon.
  • Jotta nopeat ja tehokkaat palautuspalvelut voitaisiin toteuttaa, emme voi muuttaa pyyntöäsi palauttamislomakkeen lähettämisen jälkeen. Ennen kuin lähetät ilmoituksen, tarkista pyynnössä antamasi tiedot.
  • Koon muuttaminen kestää noin 25 työpäivää. Jos sinulla on lähestyvä tilaisuus, kuten häät, suosittelemme, että lähetät tuotteesi tilaisuuden jälkeen. Voit kysyä asiakastukitiimiltä, jos 60 päivän määräaika päättyy ennen tilaisuutesi päivämäärää.
* Vaadittu kenttä