Ladataan...

PALAUTUS- JA TAKUUEHDOT

Olemme GLAMIRAlla sitoutuneet 100%:sti asiakastyytyväisyyteen ja korkealaatuisten tuotteiden toimittamiseen asiakkaillemme. Jos olet jostain syystä tyytymätön ostokseesi, voit palauttaa kaiverretun tai kaivertamattoman tuotteen alkuperäisessä kunnossaan 60 päivän sisällä tilauksesi toimituspäivästä.

Rahanpalautus kaiverretuille tuotteille on voimassa vain 21. elokuuta 2020 alkaen ostetuilla tuotteilla. Ole hyvä ja katso lisätietoja alla olevasta Rahanpalautus-osiosta (hyvitys).

Pyydämme sinua lukemaan tämän sivun huolellisesti ennen kuin palautat tuotteesi.

TAKUU

GLAMIRAN korut on valmistettu huolellisesti laadukkaista raaka-aineista, minkä vuoksi meillä on vakaa luottamus tuotteidemme laatuun. Seisomme tuotteidemme takana ja tarjoamme asiakkaillemme hyvät palautus- ja takuuehdot.

Kaikilla GLAMIRAN tuotteilla on ilmainen elinikäinen valmistajan takuu. Jos tuotteessa on valmistusvirhe, GLAMIRA korjaa mielellään tuotteen ilmaiseksi sikäli, kun tuotteesi vastaa elinikäisen valmistajan takuun ehtoja.

Laadunvalvontatiimimme tarkastaa kaikki korjauspyynnöt ennen pyyntöjen käsittelyä. Jos laadunvalvontatiimimme toteaa, että vahinko ei ole aiheutunut valmistusvirheestä, ilmoitamme sinulle.

Ilmainen elinikäinen valmistajan takuu on voimassa vain tuotteille, jotka on ostettu kesäkuun 1. päivästä alkaen 2017. Ennen tätä päivämäärää ostetuille tuotteille on voimassa kahden vuoden takuu ostopäivästä lukien.

Elinikäisen takuun ja korjauksen ehdot

1. Takuu koskee vain valmistusvirheitä, eikä korvaa tuotemuutoksia ja -vaurioita, jotka johtuvat onnettomuudesta, väärästä käytöstä, huolimattomuudesta, itse tehdyistä tai teetetyistä korjaus- ja huoltotoimenpiteistä tai normaalista käytöstä ja kulutuksesta.

2. Takuu ei ole voimassa, jos tuotetta on muokattu jollakin tavalla jonkin toisen tahon kuin GLAMIRAN toimesta. Tämän perusteella takuu ei päde, jos tuotteeseen on teetetty kaiverrus, tuotteen kokoa on muokattu tai tuote on korjattu jonkin kolmannen tahon, kuten toisen koruliikkeen tai henkilön toimesta.

3. Jos jokin korun osa (mukaan lukien, mutta ei rajoittuen kiviin, ketjuihin, pidikkeisiin jne.) irtoaa, koru tulisi palauttaa kaikkine osineen ennen kuin mihinkään korjaustoimenpiteisiin ryhdytään. GLAMIRA ei kanna vastuuta puuttuvista osista tai kivistä.

4. Elinikäinen valmistajan takuu ei ole siirrettävissä kolmannelle taholle.

Valmistajan takuu ei koske seuraavia kohtia:

  • Värin muutoksia, jotka johtuvat tuotteen altistumisesta kemikaaleille, meikeille tai kylpemiselle sekä tavallisessa kylpyammeessa että uimahalleissa, kylpytynnyrissä tai muissa vastaavissa.
  • Naarmuja, lommoja tai koloja, jotka ovat aiheutuneet tuotteen normaalista tai virheellisestä käytöstä.
  • Vääntyneitä, takertuneita tai kuluneita kynsiä, minkä vuoksi kivi pääsee putoamaan tai häviämään huolimattomuudesta tai muusta vauriosta johtuen.
  • Hävinneitä tai varastettuja kiviä.
  • Tuotteita, joita on käytetty väärin tai jotka ovat kuluneet enemmän kuin tavallisessa, jokapäiväisessä käytössä voi olettaa.

Ole hyvä ja ota huomioon, että seuraavat asiat ovat tuotteen ominaisuuksia, eikä niitä voi pitää vikoina:

  • Lievät epäsäännöllisyydet ja vaihtelut kultasepäntyössä.
  • Metallin tai jalokivien luonnolliset ominaisuudet (kuten väri, sisäiset sulkeumat jne.)

PALAUTUKSET

Voit palauttaa tuotteesi GLAMIRALLE joko saadaksesi rahasi takaisin, vaihtaaksesi kokoa tai korjattavaksi..

Ole hyvä ja varmista, että lomaketta täyttäessäsi valitset oikean palautuksen syyn ja täytät kaikki vaadittavat kentät nopean ja helpon palautusprosessin varmistamiseksi. Palautuspyyntöäsi ei käsitellä ilman tarvittavia tietoja.

Sinulle lähetetään vahvistusviesti, jossa on palautusosoite ja lisäksi saat kopion täyttämästäsi palautuslomakkeesta sähköpostiisi sen jälkeen, kun lähetät palautuslomakkeen. Pyydämme sinua tulostamaan ja laittamaan tämän lomakkeen palautuslähetyksen sisälle. Huomaa, että palautuspyyntösi käsitellään verkossa lähettämiesi tietojen perusteella. Palautelomakkeen tulostetun kopion päällä olevia käsin kirjoitettuja muistiinpanoja ei oteta huomioon.

Pakkaa tuote huolellisesti ennen lähettämistä. Suosittelemme sinua palauttamaan tuotteesi vakuutettua ja seurattavissa olevaa tapaa käyttäen. GLAMIRA ei kanna vastuuta tuotteen häviämisestä tai vaurioitumisesta lähetyksen aikana.

GLAMIRA ei vastaa palautuksen lähettämisestä koituvista kuluista vaan ne jäävät asiakkaan vastuulle.

Ole hyvä ja lähetä palautuslähetykset seuraavaan osoitteeseen:

GLAMIRA
GLAMIRA GmbH
NECKARSULMER STR 59
HEILBRONN, BW, DE, 74076

Vastaanotettuamme lähetyksesi, palautuspyyntösi tarkistaminen voi viedä jopa 2–4 työpäivää. Pyydämme sinua ottamaan huomioon, että laadunvarmistus tarkistaa kaikki palautukset ennen kuin palautuspyyntöäsi aletaan käsitellä ja lisäkuluja saattaa syntyä palautusohjeistasi riippuen. Kun tuote on tarkistettu, sinulle ilmoitetaan mahdollisesti koituvista kustannuksista ennen, kuin ryhdymme käsittelemään palautustasi.

Jos sinulla on kysymyksiä, ole hyvä ja ota yhteyttä asiakaspalveluryhmäämme sähköpostitse osoitteeseen palvelu@glamira.fi tai puhelimitse numeroon 358 8004 12 144 Asiakaspalveluryhmämme auttaa sinua mielellään.

Pyydämme sinua lukemaan alla olevat ohjeet huolellisesti ennen kuin palautat tuotteesi maksun palautusta, kaiverruttamista, koon muuttamista tai korjaamista varten.

MAKSUN PALAUTUS

Palautuksesi pitää täyttää alla olevat ehdot, jotta voit saada maksun palautuksen:

  • Tuotetta ei ole käytetty, eikä siinä näy käytön merkkejä sisältäen, mutta ei rajoittuen naarmuihin, lommoihin, tahroihin tai mihin tahansa muihin virheisiin.
  • Alkuperäinen tuotesinetti on koskematon ja sitä ei ole poistettu. (Kaikki ei-kaiverretut ja kaiverretut tuotteet lähetetään varustettuna merkillä, jossa on mukana palautuskoodi. Varmista, että merkkiä ei ole poistettu.) Kun täytät palautuslomaketta, syötä palautuskoodi, joka on merkitty tuotteessa olevaan etikettiin.
  • Palautuslähetys sisältää kaikki tuotetta täydentävät lisätuotteet, kuten alkuperäisen lahjarasian, todistukset ja muun markkinointiaineiston.
  • Tuotteen kokoa ei ole aikaisemmin muutettu tai tuotetta ei ole muokattu.
  • Tuote ei sisällä timantteja, jotka on ostettu osana GIA-todistusta.
  • Tuote on palautettu GLAMIRALLE 60 päivän sisällä tilauksesi toimituksesta.

Hyvitämme tilaussumman tilaamiseen käyttämälläsi maksutavalla, toimituskuluja lukuun ottamatta. Ole hyvä ja ota huomioon, että voi viedä jopa 10 työpäivää ennen kuin summa ilmestyy tilillesi pankistasi tai korttisi liikkeelle laskijasta riippuen.

Kauppaluotolla ostettuja tuotteita voidaan palauttaa vain kauppa luottonaeikä niitä voi käsitellä rahanpalautuksena. Kauppa luottoa eivoi muuntaa käteiseksi, siirtää toiselle henkilölle tai käyttää sellaisissa palveluissa, kuten pikalähetyksissä tai koon muutoksissa.

KOON MUUTTAMINEN

GLAMIRA muuttaa mielellään kaiverretun tai kaivertamattoman sormuksesi kokoa yhden kerran ilmaiseksi 60 kalenteripäivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Erikoistilaus tai muunnetut tuotteet (erikoistilaukset, jotka on suunniteltu ja / tai tuotettu vaatimuksien mukaisesti) eivät ole oikeutettuja maksuttomaan koon muutokseen.

Huomaa, että sormuksia voidaan muuttaa vain GLAMIRA-verkkosivujen tarjoamien kokoalueiden mukaan. Räätälöidyt sormukset (erikoistilaukset, jotka on suunniteltu ja / tai tuotettu asiakkaan henkilökohtaisten vaatimusten mukaan) eivät ole oikeutettuja ilmaiseen koon muutokseen.

Koon muutos prosessi koskee vain sormuskokoa. Sormuksn leveyttä tai paksuutta ei voi muuttaa.

Palauttaaksesi tuotteesi koon muuttamista varten, ole hyvä ja täytä palautuslomake ja noudata kohdan “PALAUTUKSET” alla olevia ohjeita. Ole hyvä ja varmista, että lähetät tuotteesi koon muuttamista varten ilman täydentäviä tuotteita, kuten lahjarasiaa tai todistuksia, sillä niitä ei palauteta sinulle koon muuttamisen jälkeen.

Pyydämme sinua välttämään tuotteesi koon vaihtamista kolmannen tahon, kuten toisen koruliikkeen tai toisen henkilön, muun kuin GLAMIRAN toimesta, sillä se mitätöi tuotteesi elinikäisen valmistajan takuun.

Sormuksen koon muuttaminen vie 25 työpäivää riippuen tuotteesta. Muutetulla sormuksella ei ole oikeutta rahan palautukseen.

KORJAAMINEN

Lähettääksesi tuotteesi korjattavaksi, täytä palautuslomake ja noudata kohdan “PALAUTUKSET” alla olevia ohjeita. Ole hyvä ja varmista, että lähetät tuotteesi korjattavaksi ilman täydentäviä tuotteita, kuten lahjarasiaa tai todistuksia, sillä niitä ei palauteta sinulle korjausprosessin jälkeen.

Otathan huomioon, että korjaaminen vie 25 työpäivää tuotteesta riippuen.

PALAUTUSLOMAKE

Napsauta tästä lähettääksesi palautuspyyntösi.