
PALAUTUSKÄYTÄNTÖ JA TAKUU
Päivitetty: 01.08.2025
GLAMIRAssa olemme sitoutuneet toimittamaan korkealaatuisia tuotteita ja varmistamaan asiakastyytyväisyyden. Tutustu huolellisesti palautus- ja takuukäytäntöihimme, sillä ne koskevat kaikkia GLAMIRA-tuotteita, ja niissä mainitaan erityiset erot Korukokoelma ja Muotikokoelma osalta tarvittaessa.
Palautuskäytäntö
Palautuskelpoisuus:
- Palautusaika: 60 kalenteripäivää toimituspäivästä.
- Ehto: Tuotteiden on oltava alkuperäisessä, käyttämättömässä kunnossa.
- Tuotteen sinetti: Alkuperäisen tuotteen sinetin on oltava ehjä ja kiinnitetty.
- Pakkaus: Kaikki alkuperäiset pakkaukset, sertifikaatit ja mainosmateriaalit on sisällytettävä.
- Muutokset (korukokoelmaa varten): Tuotetta ei saa olla muokannut tai muuttanut kokoaan mikään kolmas osapuoli.
- Timantit (korukokoelmaan): Tuotteet, joihin kuuluu GIA-sertifioituja timantteja, eivät ole palautuskelpoisia.
- Meikkituotteet: Tuotteiden on oltava täysin avaamattomia ja käyttämättömiä. Avatut meikkituotteet voidaan palauttaa vain, jos ne ovat viallisia saapuessaan.
Hyvitykset:
- Hyvitykset palautetaan alkuperäiselle maksutavalle.
- Rahojen näkymisessä tililläsi voi kestää jopa 10 työpäivää.
- Kauppakrediittivaihtoehto: Tuotteiden vaihtamisen helpottamiseksi voit valita kauppakrediitin palautuksen sijaan. Kauppakrediittiä voidaan käyttää tuleviin ostoksiin, mutta sitä ei voi palauttaa eikä muuttaa rahaksi.
Kaiverruspalvelut:
- On mahdollista lisätä vain alkuperäisen tilauksen yhteydessä. Kaiverruspalvelut eivät ole saatavilla sen jälkeen, kun tilaus on toimitettu.
Koon muuttamisen käytäntö (korukokoelmaa varten)
- Kertaluonteinen ilmainen uudelleenkoonnitus: Saatavilla kaiverretuille tai kaivertamattomille sormuksille 60 kalenteripäivän kuluessa vastaanottamisesta.
- Kokovalikoima: Koon muuttaminen on rajoitettu GLAMIRA-verkkosivustolla tarjolla olevaan kokovalikoimaan.
- Muutokset: Koon muuttaminen ei sisällä muutoksia sormuksen leveyteen tai paksuuteen.
- Aikataulun muuttaminen: Koon muuttamisprosessi kestää tyypillisesti 25 työpäivää prosessin aloittamisesta, joka alkaa sen jälkeen, kun tuotteen on tarkastanut laadunvarmistustiimimme.
Takuuehdot korukokoelmalle
GLAMIRA tarjoaa elinkaaren mittaisen valmistajan takuun Korukokoelman tuotteille, joka kattaa valmistusvirheet. Alla on erityiset ehdot ja edellytykset:
Takuukattavuus:
Valmistusvirheet kuuluvat takuun piiriin.
Takuun ulkopuolelle jäävät seikat:
- Tavallinen kuluminen: Kulumisen merkit, kuten ohenevat rannekkeet tai kuluneet nastat, eivät kuulu takuun piiriin.
- Kemiallinen altistuminen: Vahingot, jotka johtuvat altistumisesta kemikaaleille, mukaan lukien hajuvedet ja kotitalouksien puhdistusaineet, eivät kuulu vakuutuksen piiriin.
- Menetys tai vahinko: Onnettomuuksien tai huolimattomuuden vuoksi kadonneet kivet tai osat eivät kuulu vakuutuksen piiriin.
- Luvattomat muutokset tai korjaukset: Kaikki luvattomat tuotemuutokset mitätöivät takuun.
Takuukäytäntö muotikokoelmalle
Kaikki Muotikokoelma -tuotteet tulevat 2 vuoden takuulla, joka kattaa valmistusvirheet ostohetkestä lähtien.
Takuun ulkopuolelle jäävät seikat:
- Tavallinen kuluminen: Yleinen kuluminen, kuten naarmuuntuneet linssit, kuluneet pohjat, haalistuneet kankaat tai naisten laukkujen metalliosien värjäytyminen.
- Vahingossa tapahtunut vahinko: Rikkoutuminen tai vahingoittuminen väärinkäytöstä, kuten aurinkolasien pudottaminen, laukkujen kova käsittely tai asusteiden altistaminen ankarille olosuhteille.
- Kemiallinen altistuminen: Vahinko, joka aiheutuu altistumisesta kemikaaleille, kuten hajuvesille, puhdistusaineille tai muille aineille, jotka voivat vaikuttaa materiaalin laatuun (esim. värimuutokset tai kuoriutuminen).
- Väärinkäyttö: Vahingot, jotka johtuvat tuotteiden käytöstä niille tarkoittamattomalla tavalla, kuten jalkineiden altistaminen ääriolosuhteille tai laukkujen ylikuormittaminen.
- Katoaminen tai varkaus: Kadonneet esineet, kuten hukatut laukut tai varastetut aurinkolasit, eivät ole vakuutuksen piirissä.
- Luvattomat muutokset tai korjaukset: Kaikki kolmansien osapuolten tekemät muutokset tai korjaukset ilman GLAMIRAn lupaa mitätöivät takuun.
Palautusprosessi
Palautusohjeet:
1. Palautuslomake: Täytä palautuslomake ja valitse oikea palautuksen tyyppi (peruutus, takuu tai koon muuttaminen Korukokoelmalle).
2. Vahvistus: Lähetyksen jälkeen saat vahvistussähköpostin, jossa on palautustarra ja lomakkeen kopio.
3. Pakkaaminen: Pakkaa tuotteesi turvallisesti ja sisällytä palautuslomake pakettiisi.
4. Toimitus: Noudata ohjeita, jotka saat lähetettyäsi lomakkeen.
5. Käsittely: Kun palautuspyyntösi on vastaanotettu, Laadunvalvontatiimimme saattaa tarvita 2-4 arkipäivää sen tarkastamiseen ja käsittelyyn. Koon muuttamista ja korjauspyyntöjä aletaan käsitellä vasta, kun tuote on tarkastettu. Koon muuttaminen saattaa kestää jopa 25 arkipäivää tuotteesta riippuen.