Ladataan...

Toimitusehdot

Toimituskulut ja toimitusaika

Vakiotoimitus on maksuton tilauksenne kanssa. GLAMIRA ei korvaa palautettavien tuotteiden lähetyskuluja.

Ostoksesi aikana sinulle toimitetaan arvioitu toimituspäivä. Olkaa hyvä ja huomatkaa, että arvioitu toimituspäivä ei ole taattu aikataulu tilaustasi varten. Se lasketaan automaattisesti tilauksen, tuotannon ja toimitusprosessin sekä lähetysosoitteen käsittelemiseksi tarvittavan ajan kokonaismäärän perusteella.

Arvioitu toimitusaika perustuu toimituksiin pääkaupunkiseudulle. Olkaa hyvät ja sallikaa lisäaikaa syrjäisille alueille toimitusta varten. GLAMIRA ei ota vastuuta viivästyneistä lähetyksistä syrjäisille seuduille tai alueille, joilla postipalvelut suoritetaan tietyillä aikatauluilla tai Manner-Suomen ulkopuolella oleviin osoitteisiin.

Saat nopeamman toimituksen valitsemalla Express Shipping- tai Premium Shipping -vaihtoehdon. Olkaa hyvä ja huomatkaa, että nämä vaihtoehdot lyhentävät vain tilauksen käsittelyyn ja tuottamiseen tarvittavan ajan määrää verrattaessa ilmaiseen vakiotoimitusaikaan. Ne eivät takaa mitään erityistä toimituspäivää. Jos maksat pankkisiirrolla tai jos maksusi ei mene läpi välittömästi, arvioitu toimitusaika lasketaan siitä päivästä, jona maksu on vastaanotettu. GLAMIRA ei ota vastuuta mistään viivästymisestä tai toimitusmaksun palauttamisesta.

Vakuutettu toimitus

Tilauksesitoimittaa UPS. Toimitusaika voi vaihdella osoitteesi sijainnin mukaan. Sinulle ilmoitetaan, kun pakettisi lähtee tiloistamme ja seuranta numero lähetetään sähköpostiosoitteeseen, jonka annoit ostoksesi aikana. Kaikki toimitukset on vakuutettu lähetyksen aikana. Olkaa hyvä ja varmistakaa, että olette valmis hyväksymään pakettinne toimitusaikana. GLAMIRA ei ole vastuussa kadonneista tai varastetuista pakkauksista toimituksen jälkeen. Jos pakettisi on palautettu toimittajalle, koska ette ole olleet saatavilla, GLAMIRA pidättää itsellään oikeuden veloittaa asiakkaalta toimituskulut.

Jos et ole saanut jäljitysnumeroa, tarkista myös roskapostikansiosi. Jos et tiedä seurantanumeroasi tai jos toimituksen tila ei ole muuttunut usean päivän aikana operaattorin verkkosivustolla, ota yhteyttä asiakastukitiimiimme, jotta he voivat tarkastella asiaa puolestasi. Jos ongelma ilmenee, GLAMIRA on yhteydessä kuljetusliikkeeseen kanssa ongelman ratkaisemiseksi mahdollisimman nopeasti ja mahdollisimman vähällä vaivalla.

Olkaa hyvä ja tarkistakaa paketti ennen kuin hyväksyt toimituksen. Jos paketti on vaurioitunut kuljetuksen aikana, hylkää sen vastaanotto ja lähetä korvausvaatimus kuljetusliikkeelle kanssa välittömästi.

Toimitusosoite

Jokainen GLAMIRA-myymälä on maakohtainen ja toimittaminen toiseen maahan ei ole mahdollista.

Toimituksia voidaan tehdä vain fyysisille koti- tai liikeosoitteille. Jos tilauksia on toimitettava muuhun kuin laskutusosoitteeseen, varmista, että luottokortilla tai rahoitusyhtiöllä on tämä vaihtoehtoinen toimitusosoite kirjoilla, jotta se ei aiheuta viivytystä tilauksen käsittelyssä.

Turvallisuutesi vuoksi lähetys- ja laskutusosoitetietoja ei voi muuttaa tilauksen tekemisen jälkeen. Jos et ole saatavana annetussa osoitteessa aikataulun mukaisena toimitusaikana, ota yhteyttä asiakastukipalveluumme tarkistaaksesi mahdollisuuden säilyttää lähetyksesi ja lykätä sitä tulevaan päivämäärään.

Toimitus mantereelle

Jos toimitusosoitteesi on Manner-Suomen ulkopuolella, huomioi, että tilauksesi voi tulla tullille. GLAMIRA ei ole vastuussa ylimääräisistä maksuista tai hyvityksistä paketteihin mahdollisesti liittyvistä veroista ja velvollisuuksista.