10% ALE KAIKISTA YLI 500€ TILAUKSISTA 10% ALE KAIKISTA YLI 500€ TILAUKSISTA

  Ilmainen Toimitus

  60 Päivän Palautusoikeus

 
   

PALAUTUS- JA TAKUUEHDOT

Päivitetty 20. lokakuuta 2017

Olemme GLAMIRA:lla sitoutuneet 100%:sesti asiakastyytyväisyyteen ja korkealaatuisten tuotteiden toimittamiseen asiakkaillemme. Jos olet jostain syystä tyytymätön ostokseesi, voit palauttaa kaiverretun tai kaivertamattoman tuotteen alkuperäisessä kunnossaan 60 päivän sisällä tilauksesi toimituspäivästä. Huomaa, että kaiverrettuja tuotteita ei hyvitetä rahana, vaan niiden arvo hyvitetään seuraavasta tilauksestasi GLAMIRAlta. Kaivertamattomat tuotteet hyvitetään valintasi mukaan joko rahana tai seuraavasta tilauksestasi.

Kaiverrettujen tuotteiden hyvitys koskee vain 20. lokakuuta 2017 lähtien ostettuja tuotteita. Tuotteen sinetin täytyy olla paikallaan. Saat lisätietoa Hyvitys-sivulta.

Pyydämme sinua lukemaan tämän sivun huolellisesti ennen kuin palautat tuotteesi.

Tärkeää:Kaiverrettuja tuotteita ei hyvitetä rahana, vaan niiden arvo hyvitetään seuraavasta tilauksestasi GLAMIRAlta. Kaivertamattomat tuotteet hyvitetään valintasi mukaan joko rahana tai seuraavasta tilauksestasi.

TAKUU

GLAMIRAN korut on valmistettu huolellisesti laadukkaista raaka-aineista, minkä vuoksi meillä on vakaa luottamus tuotteidemme laatuun. Seisomme tuotteidemme takana ja tarjoamme asiakkaillemme hyvät palautus- ja takuuehdot.

Kaikilla GLAMIRAN tuotteilla on ilmainen elinikäinen valmistajan takuu. Jos tuotteessa on valmistusvirhe, GLAMIRA korjaa mielellään tuotteen ilmaiseksi sikäli, kun tuotteesi vastaa elinikäisen valmistajan takuun ehtoja.

Kaikki korjauspyynnöt tulevat laadunvarmistustyöryhmämme tarkistettaviksi ennen kuin pyyntö käsitellään. Jos laadunvarmistustyöryhmämme päättää, että vaurio ei aiheudu valmistusvirheestä, tiedotamme sinulle asiasta ja ilmoitamme, voimmeko tarjota sinulle maksullisia korjauspalveluja.

Ilmainen elinikäinen valmistajan takuu on voimassa vain tuotteille, jotka on ostettu kesäkuun 1. päivästä alkaen 2017. Ennen tätä päivämäärää ostetuille tuotteille on voimassa kahden vuoden takuu ostopäivästä lukien.

Elinikäisen takuun ja korjauksen ehdot

1. Takuu koskee vain valmistusvirheitä, eikä korvaa tuotemuutoksia ja -vaurioita, jotka johtuvat onnettomuudesta, väärästä käytöstä, huolimattomuudesta, itse tehdyistä tai teetetyistä korjaus- ja huoltotoimenpiteistä tai normaalista käytöstä ja kulutuksesta.

2. Takuu ei ole voimassa, jos tuotetta on muokattu jollakin tavalla jonkin toisen tahon kuin GLAMIRAN toimesta. Tämän perusteella takuu ei päde, jos tuotteeseen on teetetty kaiverrus, tuotteen kokoa on muokattu tai tuote on korjattu jonkin kolmannen tahon, kuten toisen koruliikkeen tai henkilön toimesta.

3. Jos jokin korun osa (mukaan lukien, mutta ei rajoittuen kiviin, ketjuihin, pidikkeisiin jne.) putoaa, koru tulisi palauttaa kaikkine osineen ennen kuin mihinkään korjaustoimenpiteisiin ryhdytään. GLAMIRA ei kanna vastuuta puuttuvista osista tai kivistä.

4. Elinikäinen valmistajan takuu ei ole siirrettävissä kolmannelle taholle.

Valmistajan takuu ei koske seuraavia kohtia:

  • Värin muutoksia, jotka johtuvat tuotteen altistumisesta kemikaaleille, meikeille tai kylpemiselle sekä tavallisessa kylpyammeessa että uimahalleissa, kylpytynnyrissä tai muissa vastaavissa.
  • Naarmuja, lommoja tai koloja, jotka ovat aiheutuneet tuotteen normaalista tai virheellisestä käytöstä.
  • Vääntyneitä, takertuneita tai kuluneita kynsiä, minkä vuoksi kivi pääsee putoamaan tai häviämään huolimattomuudesta tai muusta vauriosta johtuen.
  • Hävinneitä tai varastettuja kiviä.
  • Tuotteita, joita on käytetty väärin tai jotka ovat kuluneet enemmän kuin tavallisessa, jokapäiväisessä käytössä voi olettaa.

Ole hyvä ja ota huomioon, että seuraavat asiat ovat tuotteen ominaisuuksia, eikä niitä voi pitää vikoina:

  • Lievät epäsäännöllisyydet ja vaihtelut kultasepäntyössä.
  • Metallin tai jalokivien luonnolliset ominaisuudet (kuten väri, sisäiset sulkeumat jne.)

PALAUTUKSET

Voit palauttaa tuotteesi GLAMIRALLE joko maksun palauttamista, koon muuttamista, kaiverruttamista tai korjausta varten. Pyydämme sinua vain täyttämään palautuslomakkeemme ja laittamaan siitä tulostetun kopion palautuslähetyksesi sisälle.

Ole hyvä ja varmista, että lomaketta täyttäessäsi valitset oikean palautuksen syyn ja täytät kaikki vaadittavat kentät nopean ja helpon palautusprosessin varmistamiseksi. Palautuspyyntöäsi ei käsitellä ilman tarvittavia tietoja.

Sinulle lähetetään vahvistusviesti, jossa on palautusosoite ja lisäksi saat kopion täyttämästäsi palautuslomakkeesta sähköpostiisi sen jälkeen, kun lähetät palautuslomakkeen. Pyydämme sinua tulostamaan ja laittamaan tämän lomakkeen palautuslähetyksen sisälle. Huomaa, että palautuspyyntösi käsitellään verkossa lähetettäväsi tietojen perusteella. Palautelomakkeen tulostetun kopion päällä olevia käsin kirjoitettuja muistiinpanoja ei oteta huomioon.

Pakkaa tuote huolellisesti ennen lähettämistä. Suosittelemme sinua palauttamaan tuotteesi vakuutettua ja seurattavissa olevaa tapaa käyttäen. GLAMIRA ei kanna vastuuta tuotteen häviämisestä tai vaurioitumisesta lähetyksen aikana.

GLAMIRA ei vastaa palautuksen lähettämisestä koituvista kuluista vaan ne jäävät asiakkaan vastuulle.

Ole hyvä ja lähetä palautuslähetykset seuraavaan osoitteeseen:

GLAMIRA
c/o Ring-Paare.de GmbH
Schaeuffelenstr. 49-51
74076 Heilbronn
Niemcy

Vastaanotettuamme lähetyksesi, palautuspyyntösi tarkistaminen voi viedä jopa 2–4 työpäivää. Pyydämme sinua ottamaan huomioon, että laadunvarmistus tarkistaa kaikki palautukset ennen kuin palautuspyyntöäsi aletaan käsitellä ja lisäkuluja saattaa syntyä palautusohjeistasi riippuen. Kun tuote on tarkistettu, sinulle ilmoitetaan mahdollisesti koituvista kustannuksista ennen, kuin ryhdymme käsittelemään palautustasi.

Jos sinulla on kysymyksiä, ole hyvä ja ota yhteyttä asiakaspalveluryhmäämme sähköpostitse osoitteeseen palvelu@glamira.fi tai puhelimitse numeroon 00 358 9 42705038 Asiakaspalveluryhmämme auttaa sinua mielellään.

Pyydämme sinua lukemaan alla olevat ohjeet huolellisesti ennen kuin palautat tuotteesi maksun palautusta, kaiverruttamista, koon muuttamista tai korjaamista varten.

MAKSUN PALAUTUS

Palautuksesi pitää täyttää alla olevat ehdot, jotta voit saada maksun palautuksen:

  • Tuotetta ei ole käytetty, eikä siinä näy käytön merkkejä sisältäen, mutta ei rajoittuen naarmuihin, lommoihin, tahroihin tai mihin tahansa muihin virheisiin.
  • Tuotetta ei ole kaiverrettu (GLAMIRAN logoa ei lasketa kaiverrukseksi).
  • Alkuperäinen sinetti on vahingoittumaton. (Kaikki kaivertamattomat tuotteet lähetetään mustan nauhan ja logon kera. Ole hyvä ja varmista, että sitä ei ole poistettu.)
  • Palautuslähetys sisältää kaikki tuotetta täydentävät lisätuotteet, kuten alkuperäisen lahjarasian, todistukset ja muun markkinointiaineiston.
  • Tuotteen kokoa ei ole aikaisemmin muutettu tai tuotetta ei ole muokattu.
  • Tuote ei ole erikoistilaus, joka on suunniteltu ja/tai valmistettu asiakkaan yksilöllisten vaatimusten ja toiveiden mukaan.
  • Tuote ei sisällä timantteja, jotka on ostettu osana GIA-todistusta.
  • Tuote on palautettu GLAMIRALLE 60 päivän sisällä tilauksesi toimituksesta.

Hyvitämme tilaussumman tilaamiseen käyttämälläsi maksutavalla, toimituskuluja lukuun ottamatta. Ole hyvä ja ota huomioon, että voi viedä jopa 10 työpäivää ennen kuin summa ilmestyy tilillesi pankistasi tai korttisi liikkeelle laskijasta riippuen.

Tärkeää:Kaiverrettuja tuotteita ei hyvitetä rahana, vaan niiden arvo hyvitetään seuraavasta tilauksestasi GLAMIRAlta. Kaivertamattomat tuotteet hyvitetään valintasi mukaan joko rahana tai seuraavasta tilauksestasi.

Kauppa luotolla ostettuja tuotteita voidaan palauttaa vain kauppa luottona eikä niitä voi käsitellä rahanpalautuksena. Kauppa luottoa ei voi muuntaa käteiseksi, siirtää toiselle henkilölle tai käyttää sellaisissa palveluissa, kuten pikalähetyksissä tai koon muutoksissa.

KAIVERRUTTAMINEN

Jos tilasit tuotteesi ilman kaiverrusta ja myöhemmin haluaisit saada siihen kaiverruksen, teemme sen sinulle mielellämme pientä 4 euron maksua vastaan kirjainta kohden, minkä lisäksi sinulle koituu 4 euron postikulut.

Palauttaaksesi tuotteesi kaiverruttamista varten, ole hyvä ja täytä palautuslomake ja noudata kohdan “PALAUTUKSET” alla olevia ohjeita. Pyydämme sinua varmistamaan, että lähetät tuotteesi kaiverrettavaksi ilman täydentäviä tuotteita, kuten alkuperäistä lahjarasiaa tai todistuksia, sillä niitä ei paluteta sinulle saatuamme kaiverruttamisprosessin valmiiksi.

Tuotteen kaiverruttaminen ei mitätöi elinikäistä valmistajan takuuta, mutta kaiverretuista tuotteista ei voi saada maksun palautusta. Pyydämme sinua välttämään tuotteesi kaiverruttamista jonkin kolmannen tahon, kuten toisen kultasepänliikkeen tai toisen henkilön, eli muun kuin GLAMIRAN toimesta, sillä se mitätöi tuotteesi elinikäisen valmistajan takuun.

Ole hyvä ja ota huomioon, että kaiverruttamisprosessi voi viedä jopa 25 työpäivää tuotteesta riippuen.

KOON MUUTTAMINEN

GLAMIRA muuttaa mielellään kaiverretun tai kaivertamattoman sormuksesi kokoa yhden kerran ilmaiseksi 60 kalenteripäivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Erikoistilaus tai muunnetut tuotteet (erikoistilaukset, jotka on suunniteltu ja / tai tuotettu asiakkaan vaatimuksiin) eivät ole oikeutettuja maksuttomaan koon muutokseen.

Huomaa, että sormuksia voidaan muuttaa vain GLAMIRA-verkkosivujen tarjoamien kokoalueiden mukaan. Räätälöidyt sormukset (erikoistilaukset, jotka on suunniteltu ja / tai tuotettu asiakkaan henkilökohtaisten vaatimusten mukaan) eivät ole oikeutettuja ilmaiseen koon muutokseen.

Koon muutos prosessi koskee vain sormuskokoa. Sormuksn leveyttä tai paksuutta ei voi muuttaa.

Palauttaaksesi tuotteesi koon muuttamista varten, ole hyvä ja täytä palautuslomake ja noudata kohdan “PALAUTUKSET” alla olevia ohjeita. Ole hyvä ja varmista, että lähetät tuotteesi koon muuttamista varten ilman täydentäviä tuotteita, kuten lahjarasiaa tai todistuksia, sillä niitä ei palauteta sinulle koon muuttamisen jälkeen.

Pyydämme sinua välttämään tuotteesi koon vaihtamista kolmannen tahon, kuten toisen koruliikkeen tai toisen henkilön, muun kuin GLAMIRAN toimesta, sillä se mitätöi tuotteesi elinikäisen valmistajan takuun.

Koon muuttaminen voi viedä jopa 25 työpäivää tuotteesta riippuen. Sormuksesta, jonka kokoa on muutettu, ei voi saada maksun palautusta.

KORJAAMINEN

Lähettääksesi tuotteesi korjattavaksi, täytä palautuslomake ja noudata kohdan “PALAUTUKSET” alla olevia ohjeita. Ole hyvä ja varmista, että lähetät tuotteesi korjattavaksi ilman täydentäviä tuotteita, kuten lahjarasiaa tai todistuksia, sillä niitä ei palauteta sinulle korjausprosessin jälkeen.

Ole hyvä ja ota huomioon, että korjausprosessi voi viedä jopa 25 työpäivää tuotteesta riippuen.