EHDOT GLAMIRA.FI

Johdanto

Sähköisen kaupankäynnin vähittäiskauppiaille Glamira.fi

1. Johdanto

(a) Myyjä on erikoistunut koruihin, joita tarjotaan Glamira.fi verkkokaupan kautta. Näitä yleisiä sopimusehtoja sovelletaan kaikkiin tuotteiden ja palveluiden hankintoihin, jotka asiakas tekee tukkurilta, ellei toisin mainita..

(b) Näiden ehtojen sisällä, asiakkaaksi määritellään yksityinen henkilö, joka tekee liiketoimen tukkurin kanssa ainoastaan yksityiseen ja henkilökohtaiseen tarkoitukseen eikä mihinkään muuhun kaupalliseen tai freelance-toimintaan, missä asiakas voi muutoin olla mukana. Alihankkijaksi näiden ehtojen tulkinnassa käsitetään yksityishenkilö, oikeushenkilö tai yhteistyö oikeushenkilön kanssa osana kaupallista tai freelance-toimintaa.

(c) Poikkeaminen, ristiriita tai seuraavien ehtojen laajentaminen tekee sopimuksesta mitättömän, ellei muuta ole sovittu ostajan ja myyjän välillä.

(d) Pidätämme oikeuden muuttaa näitä ehtoja milloin tahansa muuttamalla tätä sivua. Päivitetty ehdot korvaavat kaikki aiemmat versiot Ehdoista.

(e) Sivuston käyttö (sisältäen sisäänpääsyn, selailun tai rekisteröitymisen sivustolle) vahvistaa ehdottoman suostumuksen näihin Ehtoihin sitoutumisesta ja edellyttää näiden Ehtojen jatkuvaa noudattamista.

2. Sopimuksen hyväksyntä

(a) Myyjän tarjous voi muuttua milloin tahansa ilman velvollisuutta edeltävään ilmoitukseen, täysin myyjän oman harkinnan mukaisesti. Vaikka teemme kaikkemme varmistaaksemme, että verkkosivustolla nähtävissä valokuvissa Glamira-tuotteiden väritys, muotoilu ja tyyli kuvastavat alkuperäisiä tuotteita, vaihtelua voi tapahtua johtuen tietokonelaitteistosi väritoiston teknisistä rajoituksista. Niinpä Glamira ei ole missään olosuhteissa vastuussa mistään virheestä tai epätarkkuudesta verkkosivuilla esitetyissä tuotteiden valokuvissa tai graafisissa esityksissä. Jos sinulla on kysyttävää tuotteista, voit tietysti ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse palvelu@glamira.fi

(b) Tilausvahvistuksella tarkoitetaan ostajan hyväksyvän Ehdot kokonaisuudessaan. Kaikki tilaukset voidaan tehdä verkossa Glamiran verkkosivuilla. Toimenpide muodostaa sitovan sopimuksen tuotteiden ostamisesta. Klikkaamalla painiketta "Lähetä tilaus" online-tilausprosessin aikana Glamira-verkkosivulla, asiakas jättää sitovan tilauksen, johon sisältyvät kaikki ostoskorin tuotteet. Tilausta ei voida muuttaa tai perua muutoin kuin nimenomaisesti Ehdoissa ilmoitettujen poikkeustilanteiden yhteydessä.

(c) Asiakkaalle ilmoitetaan sähköpostitse heti, kun tehty tilaus on vastaanotettu. Huomioi: ensimmäisen sähköpostin saapuminen ei vielä tarkoita sopimuksen hyväksyntää. Sopimus hyväksytään lähettämällä tilausvahvistus tai luovuttamalla tuotteet toimitukseen.

(d) Vapauttamalla tilatut tuotteet kuljetusta varten sitoutuu myyjä myös sopimukseen. Myyjä pidättää itsellään oikeuden hylätä tilaukset syytä ilmoittamatta.

(e) Tilauksen hyväksyminen tapahtuu sillä varauksella, että mikäli myyjälle toimitetaan väärät tuotteet tai ei lainkaan tuotteita, myyjä voi jättää toimittamatta koko tilauksen tai vain toimittaa osan tilauksesta.

Tämä pätee vain edellyttäen, että myyjä on tehnyt asianmukaista suojauskauppaa ja alihankkijoiden toimitusvaikeudet eivät liity myyjän omaan toimintaan.

Myyjä pyrkii kaikin kohtuullisin keinoin hankkimaan tuotteet. Jos tuotteita ei voida hankkia, Glamira palauttaa viivytyksettä kaikki maksut, jotka se on saattanut jo saada. Jos tuotteita ei ole saatavilla tai niitä on saatavilla vain osittain, asiakkaalle ilmoitetaan tästä välittömästi.

(f) Kun sopimus on tehty - ja jos tuotteet on tilattu sähköisesti - sopimusteksti yhdessä oikeudellisesti sitovien Ehtojen kanssa, lähetetään asiakkaalle sähköpostitse. Verkkosivustolla rekisteröity päivämäärä toimii todisteena koko liiketoimesta Glamiran ja sen asiakkaiden välillä. Glamiran ja sen asiakkaiden välisissä mahdollisissa riitatilanteissa verkkosivustolta tehtyjä ostoksia koskien, Glamiran rekisteröimiä tietoja käsitellään kiistattomina todisteina liiketoimesta

3. Omistuksenpidätys ja peruuttaminen

(a) Asiakkaiden osalta: tilatut tuotteet pysyvät myyjän omaisuutena, kunnes niiden kauppahinta on suoritettu täysimääräisesti. Alihankkijoiden osalta: myyjä säilyttää omistusoikeuden tavaroihin, kunnes meneillään olevasta liikesuhteesta johtuvat mahdolliset vaatimukset on kokonaisuudessaan suoritettu.

(b) Asiakkaasta johtuvissa sopimusrikkomustapauksissa (syinä erityisesti laiminlyödyt maksut, tietojen väärentäminen luottokelpoisuuteen liittyen, oikeudellinen akordimenettely tai maksukyvyttömyysmenettelyn aloittaminen koskien asiakkaan omaisuutta) on myyjällä oikeus vetäytyä sopimuksesta ja vaatia tavaroiden palauttamista milloin tahansa, jos asiakas ei ole toimittanut - tai on toimittanut vain osittain - maksusuorituksia tilatuista tuotteista.

(c) Alihankkijalla on oikeus myydä säilyttämänsä tuotteet asianmukaisen ajan kuluessa; mutta hänen täytyy tällöin ensin suorittaa kaikki velkansa myyjälle; summa on lopullinen laskutettava summa, mukaan lukien kaikki kustannukset, joita syntyi, kun tuotteita jälleenmyytiin asiakkaalle tai kolmannelle osapuolelle. Myyjä hyväksyy siirron. Toimenpiteen päätyttyä, alihankkijalla on oikeus perintätoimiin. Myyjä pidättää oikeuden haastaa vaateet, jos alihankkija hoitaa velkansa väärin tai maksuissa on viivästyksiä.

(d) Asiakkaan pyynnöstä myyjä on velvollinen vapauttamaan sitoumuksia, sikäli että niiden realisointiarvo ylittää myyjän myyntisaamiset ostajalta yli 10%:lla. Myyjä kuitenkin pidättää oikeuden valita, mitkä sitoumukset julkistetaan.

4. Hinnat ja maksut

(a) Hinnat voivat muuttua. Hinnoittelu perustuu hinnastot sekä kyseisenä toimituspäivänä voimassa oleviin alennuksiin tai arvonlisäveroon (alv) myyjän määrittelemällä tavalla.

(b) Pitkän matkan sopimuksien osalta: Lisätoimitusmaksuja sovelletaan, kuten on määritelty postikulujen yleiskuvauksessa (ks. Lähetys; osassa 6 näissä Ehdoissa). Summa tulee ostajan maksettavaksi tilattujen tuotteiden hinnan, mukaan lukien verot, lisäksi.

(c) Asiakkaalla on oikeus korvaukseen, jos vastakanteet on esitetty pätevästi ja myyjä on ne hyväksynyt. Asiakas saa käyttää oikeuttaan kieltäytyä maksusuorituksesta, mikäli tekeillä on vastakanne samasta sopimussuhteesta.

(d) Jos hinnoitteluvirhe tai virheelliset tuotetiedot johtuvat tulostusvirheistä tai järjestelmävirheistä, GLAMIRA pidättää oikeuden peruuttaa virheellisiin tietoihin tehdyt tilaukset ilman muita velvoitteita asiakkaalle myös tilausvahvistuksen tai lähetysilmoituksen vastaanottamisen jälkeen.

5. Maksutavat ja lähetyskulut

(a) Asiakas voi tehdä maksuja kaikki yleisimmillä luottokorteilla, kuten Visa, Mastercard ja American Express. PayPal ja ennakkomaksut hyväksytään myös. Myyjä varaa oikeuden sulkea yksittäisiä maksutapoja.

(b) Luottokortti- ja PayPal-maksut suoritetaan Euroissa.

(c) PayPal-maksuihin liittyen: Asiakkaat tulee rekisteröityä paypal.fi. Valitsemalla PayPal- maksutavan, asiakas on suostunut PayPal-ehtoihin. Jos muita sopimuksia ei ole tai jos tuotteen kuvauksessa ei toisin mainita, tuotteet toimitetaan heti, kun kokonaissumma on täysin hyvitetty myyjän PayPal-tilille.

(d) Lähetyskulut lasketaan myyjän toimitukseen liittyvien kokonaiskulujen summana. Lisätietoja löytyy kohdasta Lähetyskulut.

6. Lähetys

(a) Jollei muuten ole määritelty, kaikki hinnat sisältävät arvonlisäveron (sovellettavissa tuotteissa) ja postikuluja ei ole lisätty. Toimitus on ilmainen. Huomioithan, että kansainväliset tullit on otettava huomioon, koska ne voivat aiheuttaa vaihtelua toimituskuluihin. Lisäksi tuotteiden palauttamisen yhteydessä myyjä pidättää oikeuden periä asiakkaalta 20 € palautusmaksun, mikäli palautus ei täytä kohdassa Palautusoikeus tarkasti ilmoitettuja vaatimuksia.

(b) Mikäli Glamira-tuotetta ei ole saatavilla tuotteen tilauksen jälkeen, myyjä tilaa valitut tuotteet mahdollisimman nopeasti, ilmoittaa asiakkaalle viipymättä ja ilmoittaa todennäköisen toimituspäivän. Toimitusten nopeuttamiseksi nämä tuotteet on merkitty käyttämällä liikennevalojärjestelmää. Tuotteet, joiden toimitusaika on merkitty vihreänä, ovat saatavissa varastossa ja / tai ne voidaan tuottaa lyhyessä ajassa.

(c) Myyjä pidättää itsellään oikeuden - jos olosuhteet niin sanelevat – toimittaa tuotelähetykset erillisissä osissa. Tällaisissa tapauksissa asiakkaiden parasta etua valvotaan harkiten ja mitään ylimääräisiä kustannuksia ei kerry.

7. Riskin siirtäminen

(a) Asiakas on vastuussa toimitetun tuotteen/tuotteiden tilauksenmukaisuuden tarkistamisesta välittömästi toimituksen saavuttua. Jos mitään ristiriitoja havaitaan, asiakkaan ei pidä hyväksyä pakettia ja kaikkia viat tulee kuvata (eli selvät huonon käsittelyn jäljet, tuotevauriot, puuttuvat tuotteet tai eri tuotteet kuin tilauksessa ja/tai merkittynä lähetyksasiakirjaa) kirjallisesti suoraan kuriilille. Muistakaa, että riskit ostetun tuotteen vahingossa häviämiselle tai vahingoittumiselle - mukaan lukien liiketoimien aikana - siirretään asiakkaalle sillä hetkellä, kun esine luovutetaan.

(b) Myyjän osalta: Riski tuotteen tahattomasta häviämisestä tai vahingoittumisesta siirretään sopijalle, kun tuotteet luovutetaan tai, kun on kyse ketjutetuista liiketoimista, kun tuotteet luovutetaan kuriirille, rahtiin tai muulle kuljetuksesta vastaavalle osapuolelle.

Asiakkaan tai sopijan kieltäytyminen toimituksen vastaanottamisesta katsotaan silti olevan rinnasteinen vastaanotolle.

(c) Jätettyäsi tilauksen tuotesivun ja maksusivun kautta, saat vahvistussähköpostin, jossa ilmoitettu hinta ei sisällä lainkaan mahdollisia maasi perimiä tullimaksuja. Jättäessäsi tilauksen vahvistat ehdottoman sopimuksen, jonka mukaan asiakas on vastuussa kaikista lisäkustannuksista.

8. Kuluttajan peruuttamisoikeus

(a) Peruutussäännöt

(I) Jos myyjä ei kykene toimittamaan alustavana toimituspäivänä, on hänen ilmoitettava tästä ajoissa asiakkaalle. Jos myyjän liiketoiminnan häiriöt ovat myyjästä riippumattomia tai alihankkijoiden toimintaan liittyviä häiriöitä, toimitusaikaa pidennetään asianmukaisen häiriön mukaisesti. Asiakkaalla on oikeus irtisanoa sopimus syytä ilmoittamatta, palauttamalla tuotteet ja toimittamalla Tuotteidenpalautuskaavakeen myyjälle 60 päivän kuluessa tuotteiden vastaanottamisesta, mikäli Palautusoikeuden ehdot täyttyvät. Poikkeuksia tähän sääntöön sovelletaan tuotteissa, jotka on tuotettu asiakkaan vaatimusten mukaisesti tai jotka on räätälöity asiakkaan erityisten vaatimusten mukaisesti.

(ii) Ajanjakso alkaa myyjän saatua asiakkaan kirjallisen ilmoituksen peruuttaa tilaus (jos kyseessä on yksittäinen tilaus, joka on toimitettu useissa erillisissä osissa, ajanjakso alkaa vasta ensimmäisen osan toimituksen jälkeen) eikä ennen kuin myyjä toteuttanut ilmoitusvelvollisuutensa sekä muut oikeudelliset velvoitteet. Jotta peruuttaminen voidaan tehdä viipymättä, on riittävää, että lähetätte pyynnön ja tuotteet sovitussa ajassa.

Palautus tulee osoittaa osoitteeseen:

Glamira.fi

GLMR EOOD
European Trade Center, Build. C, Floor I
115L Tsarigradsko Shose Blvd.
Sofia 1784, Bulgaria
Phone: 358 800 06961
Email: palvelu@glamira.fi

(b) Peruuttamisen seurauksia:

(i) Jotta peruuttaminen saadaan onnistuneesti päätökseen, tuotteita tai varoja, jotka ovat vaihtaneet omistajaa osapuolten välillä liiketoimen aikana, on palautettava ja mahdolliset saavutetut hyödyt (esim. korko) on luovutettava. Mikäli asiakas ei pysty palauttamaan tuotteita tai voi palauttaa vain osan niistä tai palauttaa ne vaurioituneessa kunnossa, on asiakas velvollinen korvaamaan toimittajalle täyden tuotteiden arvon, jos asiakas on käyttänyt ostettuja tuotteita hyvän tavan vastaisesti tai on saavuttanut henkilökohtaista voittoa ristiriitaisella tavalla eikä tämä vaikuta peruutusoikeuden estämisen pätevyyteen ja tehokkuuteen. Korvausta ei vaadita tuotteista, joita on käytetty niiden käyttötarkoituksessa.

(ii) Palautuksen kustannukset ovat asiakkaan vastuulla. Myyjä ei voi hyväksyä postimerkittömiä tai liian vähillä postimerkeillä varustettuja lähetyksiä.

Myyjän tulee aloittaa asiakkaan palautuksen käsittely 2-4 työpäivän kuluessa lähetyksen saapumisesta. Myyjän tulee järjestää nouto tuotteille, joita ei voida lähettää postitse.

Myyjän on täytettävä velvoitteensa palauttaa maksut 30 päivän kuluessa peruutusilmoituksen lähettämisestä tai 30 päivän kuluessa siitä, kun tuotteet on palautettu. Myyjällä on itsenäinen harkintavalta päättää ovatko tuotteet alkuperäisessä kunnossa palatessaan Glamiralle. Myyjä ei ole vastuussa tai korvausvelvollinen, jos mikään asiakkaan palauttamista tuotteista katoaa, joutuu väärään osoitteeseen tai toimitetaan myöhässä silloin, kun asiakas joutuu kantamaan riskit valitusta toimitustavasta

(iii) Palautusoikeus ei koske seuraavia tuotteita:

Tuotteita, jotka on valmistettu asiakkaan toiveiden mukaisesti tai räätälöity erityisten vaatimusten mukaisesti ja tuotteita, jotka nopean hajoamisen tai pilaantumisen vuoksi eivät sovellu takaisin lähetettäviksi.

9. Palautukset

(a) Jos asiakas on fyysinen henkilö, tarkoittaen tilauksen jättämistä yksityishenkilönä ilman aikeita kaupallisesta tai henkilökohtaisesta liiketoiminnasta, tällöin hän on kuluttaja-asiakas ja tällöin hänellä on yleiset, alla luetellut palautusoikeudet.

Käyttäessään peruuttamisoikeuttaan näiden Ehtojen osion 8 mukaisesti, asiakas on velvollinen palauttamaan tuotteet niiden alkuperäisessä kunnossa ja pakkauksessa.

(b) Peruttaminen on mahdollista vain, jos tuotteita ei ole kaiverrettu eivätkä ne sisällä mitään räätälöintiä ja / tai erityisvaatimuksia.

10. Takuu

(a) Toimitetut tuotteet voivat poiketa hieman tuotteiden kuvauksesta internetissä kohtuullisissa määrin ja asiakas on hyväksynyt tarkastaneensa tuotteen tiedot tarkasti etukäteen ennen tilauksen vahvistamista (katso kohta 2 (a) Ehdot).

(b) Myyjä voi alustavasti valita vaativien takuiden täyttämisen korjauksen tai vaihtotoimituksen kautta. Myyjällä on oikeus kieltäytyä valitun tyyppisestä takuun täyttämistavasta, jos se on saavutettavissa vain kohtuuttomilla kustannuksilla ja jos muu täyttämistapa ei tuo huomattavaa haittaa asiakkaalle. Jos alihankkija ei täytä velvollisuuttaan takuun täyttämisessä myyjän asettamassa asianmukaisessa määräajassa, myyjä voi poistaa vian itse ja vaatia korvausta alihankkijalta suorista kustannuksista tai vastaavaa käteisennakkoa.

(c) Jos nämä toiminnot epäonnistuvat, voi asiakas yleensä vaatia joko kustannusten pienentämistä tai sopimuksen purkamista (peruuttaminen). Jos kyseessä on vähäisiä vikoja, asiakkaalle ei ole oikeutta purkamiseen – yhteinen huomioiden. Kaikissa sopimuskumppaniin liittyvissä vahingonkorvauskanteissa, toimituksen laadun tai asiakaspalvelun toiminnan sijasta asiakas voi vaatia korvausta kirjaamistaan menoista, jotka kirjataan kuittien perusteella ja jotka asiakas saa tehdä kyseisessä tapauksessa. Jos asiakas vaatii korvausvaatimuksia vahingoista, sovelletaan vastuun rajoituksia näiden Ehtojen kohdasta 11 (a).

(d) Asiakkaan oikeudet vikatilanteissa edellyttävät, että asiakas on asianmukaisesti toteuttanut tutkimus- ja ilmoitusvelvollisuutensa. Alihankkijoiden on erityisesti raportoitava ilmeisistä tuotevioista, mahdollisimman pian kahden viikon kuluessa tuotteiden vastaanottamisesta; laiminlyöminen aiheuttaa takuun raukeamisen. Oikea-aikainen viallisten tuotteiden lähettäminen tai välitön ilmoittaminen tuotevioista ovat hyväksyttäviä pätevinä väitteinä, kunhan tämä tehdään ennen määräaikaa. Alihankkija vastaa kaikkista tarvittavista ilmoituksista ja erityisesti kaikkien vikojen yksityiskohtaisesta kirjaamisesta niiden tapahtumahetkellä sekä ripeästä vahinkojen raportoinnista.

(e) Jos ostaja on alihankkija, valmistajan kaupallinen kuvaus tuotteesta on ainoa kriteeri määrittäessään täyttääkö tuotteiden laatu vaadittuja standardeja. Muut julkiset lausunnot, suosittelut tai valmistajan hyväksymä mainonta eivät ole sopimusperusteisesti sitovia tuotekuvauksia

(f) Asiakkaan takuuaika on kaksi vuotta tuotteiden toimittamisesta. Tämä kahden vuoden takuuaikaa ei ole sovellettavissa, mikäli asiakas on tahallaan tai törkeän huolimattomasti jättänyt huolehtimatta tuotteista. Yllä mainitut vastuurajoitteet eivät koske vahinkoja, jotka johtuvat kuolemasta, fyysisestä vammasta tai terveyshaitasta.

(g) Myyjä ei tee mitään oikeudellisesti sitovia takuita asiakkaan kanssa, ellei toisin ole sovittu. Valmistajan takuut säilyvät ennallaan.

11. Vastuurajoitukset

(a) Kun kyseessä on lievästi huolimaton myyjän vastuuvelvoitteiden rikkominen, alihankkijoiden vastuu rajoittuu ennakoitaviin, sopimus-tyypillisiin, välittömiin keskinkertaisiin vahinkoihin tuotetyyppi huomioiden. Tämä soveltuu myös, jos kyseessä on vähäinen myyjän laillisen edustajan tai välittäjän velvoitteiden rikkominen. Myyjä ei ole vastuussa muiden sopimusvelvoitteiden tavallisista, lievistä tuottamuksellisesta rikkeistä. Myyjä on vastuussa asiakkaan sopimusoikeudellisen aseman rikkomisesta. Sopimusoikeudelliset asemat ovat sellaisia, jotka sopimuksen mukaan on myönnetty allekirjoittaneelle koko sopimuksen aluetta varten. Myyjä on myös vastuussa kaikista niiden oikeuksien rikkeistä, jotka alun perin mahdollistavat sopimuksen toteuttamisen sääntöjen mukaisesti ja joiden noudattamisen tarkkailuun käyttäjä luottaa.

12. TIETOSUOJAKÄYTÄNTÖ

Ole hyvä ja lue koko teksti Tietosuojakäytännöstämme, joka on tiivistetty huolellisesti ennen tämän sivuston käyttöä. Kun lähetät tietoja sivustoon tai sen kautta, hyväksyt suostumuksesi tietojen keräämiseen, käsittelyyn ja säilyttämiseen tietosuojakäytännön mukaisesti.

GLAMIRA käsittelee henkilötietojasi (EU) 2016/679 vaatimusten mukaisesti. - Yleinen tietosuoja-asetus, EU-U.S. Yksityisyyssuoja puitteet, sekä nykyinen tietosuojalainsäädäntö.

Henkilötietojen luokat, jotka GLAMIRA käsittelee

  • 1. Yhteystietosi - nimet, postiosoite, matkapuhelin tai puhelinnumero, sähköpostiosoite
  • 2. IP-osoitteesi
  • 3. Ostotiedot, mukaan lukien maksutapa ja viitenumero
  • 4. Tilauksesi historia
  • 5. Asiakaspalvelutiedot - kaikenlainen viestintä ja kirjeenvaihto sinun ja asiakaspalvelun välillä.
  • 6. Poikkeuksellisissa olosuhteissa saatat joutua antamaan meille lisätietoja henkilötodistuksella henkilöllisyytesi todistamiseksi.
  • 7. Rajoitetuissa tapauksissa, voimme kutsua sinua antamaan meille kuvia, videoita tai muita, jos ilmoitat haluavasi osallistua joihinkin meidän arpajaisiimme, kampanjoihimme tai muihin tapahtumiimme.
  • 8. GLAMIRA pidättää itsellään oikeuden lähettää kaikille asiakkailleen kutsun osallistua tyytyväisyyskyselyihin. Osallistuminen on aina vapaaehtoista.
  • 9. GLAMIRA ei käsittele tai tallenna pankkikorttisi tietoja tai muita rahoitusvälineiden tietoja.

Jalostuksen laillisuus

  • - GLAMIRA käsittelee henkilötietojasi vasta saatuaan suostumuksenne käsittelyä varten.
  • - GLAMIRA käsittelee henkilötietojasi, jotka ovat välttämättömiä sopimustesi suorittamiseksi.
  • - GLAMIRA käsittelee henkilötietojasi, jotka ovat välttämättömiä verotuksen, rahoituksen tai muun kansallisen lainsäädännön vaatimusten täyttämiseksi.

Prosessoimme henkilötietojasi seuraavia tarkoituksia varten:

  • Jotta tilauksesi toimitus voidaan suorittaa tarkasti ja oikein.
  • Selkeä ja tarkka viestintä kanssasi tilauksesi tilaa varten.
  • Tuotteiden takuu takuuaikana.
  • Asiakastyytyväisyys ja kanta-asiakasohjelmat.
  • Verotus- ja kirjanpitolainsäädännön vaatimusten täyttämiseksi - ilmoittaa ja laskea myyntimme.
  • Poikkeuksellisissa olosuhteissa GLAMIRA voi käsitellä lisätunnistetietojasi, jotta vältytään taloudellisilta petoksilta tai henkilöllisyyvarkauksilta.
  • Poikkeuksena GLAMIRA voi käsitellä ylimääräisiä tietoja, kuten valokuvia, videoita ja muita tietovälineitä eri kampanjoita tai arpajaisia varten vain silloin, kun asiakkaat osallistuvat näihin tapahtumiin.
  • Jotta voisimme lähettää uutiskirjeemme ja mainosmateriaalejamme vain silloin, kun asiakkaat antavat siihen suostumuksensa.

Aikajakso, jona henkilötietojasi tallennetaan:

GLAMIRA tallentaa henkilötietosi, jotka olet toimittanut tilisi rekisteröinnin aikana Sivustossamme, niin kauan kuin tilisi on aktiivinen.

GLAMIRA tallentaa henkilötietosi tuotteiden tuottamisen ja toimittamisen sekä palautuskäytännön mukaisesti määritellyn ajan mahdollisten tuottojen ja tuotetakuun osalta, mutta ei pidempään kuin 2 vuoden ajan tai pidempään kuin takuuajan.

Jos tarvitsemme lisätietoja henkilöllisyytesi varmistamiseksi, tallennamme nämä tiedot, kunnes näiden tietojen säilyttämistä koskeva lakisääteinen vaatimus ei ole enää käytössä.

Kun kyseessä on henkilötietojen kerääminen tiettyjä kampanjoita, arpajaisia ja muita tarjouksia varten on jokaisessa tapauksessa täsmennettävä käsittelyaika ja osallistujille on ilmoitettava siitä.

Henkilökohtaisten tietojen mahdolliset vastaanottajat:

GLAMIRA ei anna henkilötietojasi kolmansille osapuolille, ellei se ole oikeudellisesti velvollinen tekemään niin tai lukuun ottamatta jäljempänä lueteltuja toiminnallisia tarpeita:

GLAMIRA toimittaa nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi kuriiri yritykselle, joka toimittaa tuotteesi.

Poikkeuksellisissa olosuhteissa GLAMIRA voi vahvistaa henkilötietosi maksupalveluntarjoajien kanssa estääkseen talouspetoksia tai henkilöllisyyvarkauksia.

GLAMIRA siirtää tarvittavat henkilötiedot kirjanpitopalvelujen tarjoajille sekä verotuksellisille ja muille julkisille viranomaisille, kun erityislainsäädäntö sitä vaatii.

Oikeutesi rekisteröidyltäsi - milloin tahansa sinulla on oikeus:

  • Pääset käsiksi henkilötietoihisi, joita GLAMIRA käsittelee, saat myös kopion niistä
  • Pyytää poistamaan henkilötietosi, (oikeutta unohtaa) jos uskot, että se ei ole enää tarpeellista niiden tarkoitusten kannalta, joihin se kerättiin tai käsiteltiin. Huomaa, että tätä oikeutta ei voida käyttää siinä tapauksessa, että erityislainsäädännössä määrätään nimenomaisesti määräajan säilyttämisestä.
  • Pyytää virheellisten henkilötietojen oikaisemista tapauksissa, joissa ne eivät vastaa totuutta.
  • Jos haluat käyttää joitakin edellä mainituista oikeuksista, lähetä meille sähköpostiviesti pyynnöstäsi yhteystietosivullamme tai sähköpostitse osoitteeseen palvelu@glamira.fi. Vastaamme sinulle lyhyessä ajassa.
  • Sinulla on aina oikeus tehdä valitus valvontaviranomaiselle, joka on jäljempänä mainittu, jos olet huolestunut siitä, että oikeuksiasi loukataan.

Suosituksemme koskien henkilötietojesi suojaa:

  • Pidä salasanasi turvassa ja älä jaa sitä kolmansien osapuolien kanssa.
  • Jos käytät julkista tietokonetta (kirjastossa tai Netti-kahvilassa), varmista, että kirjaudut ulos tilistäsi ennen tietokoneen sammuttamista.
  • GLAMIRA takaa, että koskien tilaustanne emme ota yhteyttä muihin kolmansiin osapuoliin kuin niihin jotka ovat mainittuja tietosuojakäytännössämme.
  • GLAMIRA takaa, että emme vaadi asiakkaittamme paljastamaan salasanansa verkkosivujen käyttöön. GLAMIRA ei vaadi asiakkaitamme luovuttamaan tietoja pankkitileistään tai muista rahoitusvälineistään. Kaikki tällaiset pyynnöt jotka on tehty teille puhelimitse, chatillä tai sähköpostilla on jätettävä huomiotta.

Jos joku on kohdistanut sinulle tällaisen pyynnön, ota yhteyttä ja ilmoita asiasta välittömästi GLAMIRA:lle.

Miten suojelemme henkilötietojasi?

GLAMIRA vakuuttaa, että olemme ottaneet kaikki hallinnolliset, tekniset ja fyysiset toimenpiteet henkilötietojesi suojaamiseksi tahattomalta, laittomalta tai luvattomalta tuhoutumiselta, häviämiseltä, pääsyltä, julkistamiselta tai käytöltä.

GLAMIRA on hyväksynyt omat sisäiset eettiset säännöt henkilötietojen käsittelyä varten, ja työntekijämme ovat käyneet erityiskoulutuksessa koskien henkilötietojen suoja oikeuksien periaatteita ja yritysten perusvelvoitteita suhteessa yleiseen tietosuojadirektiiviin

Sivustomme ja muut järjestelmät turvataan käyttämällä teknisiä ja organisatorisia toimenpiteitä luvattomia henkilöitä vastaan tietojen menettämisen, tuhoamisen, saatavuuden, muuttamisen tai jakelun varalta. Huolimatta säännöllisistä tarkastuksista, täydellinen suoja kaikkia uhkia vastaan ​​ei ole mahdollista.

Kuka on vastuussa henkilötietojen käsittelystä?

Kaikki GLAMIRA-ryhmän oikeushenkilöt toimivat yhteisinä rekisterinpitäjinä yleisen tietosuojadirektiivin mukaisesti - (EU) 2016/679 - Art. 26.

Kaikki GLAMIRA-konserniin kuuluvat oikeushenkilöt käsittelevät asiakkaidemme henkilökohtaisia tietoja asiakkaidemme erityisesti allekirjoittaman sopimuksen mukaisesti. Keräämme asiakkaidemme samoja henkilötietoja ja menettelemme ne vain tässä yksityisyydensuojakäytännössä määriteltyihin tarkoituksiin. GLAMIRA takaa, että kaikki ryhmän yritykset ovat ottaneet samoja teknisiä ja organisatorisia toimenpiteitä henkilötietojanne suojelemiseksi.

Vastuu henkilötietojesi käsittelystä asiakkaanamme on:

Maasi

Vastuu henkilötietojesi käsittelystä asiakkaanamme

Verkkosivusto ja yhteystiedot

Erityisviranomainen, jolle voit jättää valituksen

Saksa
Yhdistynyt Kuningaskunta
Itävalta

c/o Ring-Paare.de GmbH Schaeuffelenstr. 49-51 74076 Heilbronn Saksa

https://www.glamira.de
Email: service@glamira.de

Die Bundesbeauftragte für den Datenschutz und die Informationsfreiheit Husarenstraße 30 53117 Bonn
Sähköpostil: poststelle@bfdi.bund.de
Verkkosivusto: http://www.bfdi.bund.de/ The competence for complaints is split among different data protection supervisory authorities in Germany.list provided here: https://www.datenschutz-wiki.de/Aufsichtsbeh%C3%B6rden_und_Landesdatenschutzbeauftragte

Belgia
Bulgaria
Kroatia
Tsekin tasavalta
Tanska
Viro
Suomi
Ranska
Unkari
Irlanti
Latvia
Liettua
Malta
Alankomaat
Puola
Portugali
Romania
Slovakia
Slovenia
Espanja
Ruotsi
San Marino
Vatikaanivaltio

GLAMIRA - "GLMR" EOOD, UIC 204442733, Address - Sofia, 1784, Tsarigradsko Shose Blvd 115 / L, ETC , Building C, Floor 1, Bulgaria

https://www.glamira.bg
service@glamira.bg

Henkilötietosuojaa käsittelevä komissio - https://www.cpdp.bg/

Sveitsi
Liechtenstein

GLAMIRA CH GMBH Frauenfelderstrasse 31 8555, Müllheim Dorf, Sveitsi

https://www.glamira.ch/
service@glamira.ch

Liittohallitus ja tiedotuskomissaari - https://www.edoeb.admin.ch

Australia

GLAMIRA Australia PTY Limited Level 35, Tower One Barangaroo, International Towers 100 Barangaroo Avenue Sydney, NSW 2000 Australia

https://www.glamira.com.au
service@glamira.com.au

Australian tiedotus komissaari - https://www.oaic.gov.au/

Yhdysvallat
Grönlanti
Ranskan Guayana
Martinique
Brittiläiset Neitsytsaaret
Turks ja Caicos
Saint-Pierre ja Miquelon
Färsaaret
Gibraltar
Cook-saaret
Kiribati
Marshallinsaaret
Mikronesian liittovaltiot
Nauru
Palau
Ranskan Polynesia

GLAMIRA INC
300 South Orange Ave,
Suite 1000
Orlando, FL 32801, Yhdysvallat

https://www.glamira.com/
service@glamira.com

Federal Trade Commission (FTC) - https://ftccomplaintassistant.gov

Turkki
Brasilia
Meksiko
Argentiina
Kolumbia
Peru
Bolivia
Ecuador
Honduras
Dominikaaninen tasavalta
Guatemala
Costa Rica
Kiina
Japani
Singapore
Uusi Seelanti
Montenegro
Moldova
Vietnam
Intia
Yhdistyneet Arabiemiirikunnat
Etelä-Afrikka
Kanada

Glamira Internet ve Kuyumculuk San. Tic. A.S
Yenibosna Merkez Mah. 29 Ekim Cad.
Vizyon Park Ofis Plazaları, Vizyon 4, Kat:6, 34197
Bahçelievler / İstanbul - Turkki

https://www.glamira.com.tr

Henkilötietosuojaviranomainen https://www.kvkk.gov.tr/

Norja

Glamira Norge AS
Sørkedalsveien 6, 0306 Oslo, Norja

https://www.glamira.no

13. Lisäys yleisiin ehtoihin

(a) Myyjä varaa oikeuden muuttaa näitä Yleisiä Ehtoja milloin tahansa antamalla asiakkaille ilmoituksen vähintään kaksi viikkoa etukäteen ennen muutosten voimaantuloa. Tämä ennakkoilmoitus tapahtuu julkaisemalla muutetut Yleiset Ehdot Glamira.fi verkkosivustolla todeten päivämäärän, jona muutokset tulevat voimaan.

(b) Jos asiakas ei ilmaise vastustavansa muutoksia kahden viikon kuluessa niiden julkaisemisesta, muutetut Ehdot oletetaan hyväksyttäneen. Huomioi: kahden viikon ilmoitusmääräajasta pidetään tiukasti kiinni.

14. Loppusäännökset>

(a) Saksan liittotasavallan lakia tulkitaan, lukuun ottamatta YK-lakia ostoista. Asiakkaille, jotka eivät tee sopimusta ammatilliseen tai kaupalliseen käyttöön, nämä lait pätevät vain, jos asiakkaan virallisen asuinpaikan pakottavien säännösten myöntämä suojaa ei peruuteta.

(b) Jos asiakas on liikemies, oikeushenkilö julkisoikeudellisesti tai erityinen julkinen toimija, yksinomainen paikka mahdollisille sopimusriidoille on toimivaltainen tuomioistuin myyjän toimipaikan alueella, ellei vaihtoehtoista paikkaa on sovittu. Myyjä myös pidättää oikeuden haastaa alihankkijan asuinalueellaan tai toimipaikan tuomioistuimessa.