Ladataan...

OSTOKSET UKK

Ei, sinulla ei tarvitse olla GLAMIRA-tiliä tilauksen tekemistä varten, voit tilata vieraana. GLAMIRA-tilin hankkimisessa on kuitenkin monia etuja. Esimerkiksi se antaa sinulle mahdollisuuden muokata tai peruuttaa tilauksesi 30 minuutin sisällä tilauksen antamisesta. Voit myös kirjautua tilillesi milloin tahansa ja nähdä tilauksesi nykyisen tilan tilaushistoriastasi. GLAMIRA-tilin rekisteröiminen on erittäin helppoa ja rekisteröityminen kestää alle minuutin.

GLAMIRA toimii verkossa, välttäen monia tarpeettomia kustannuksia, kun taas monet jälleenmyyjät joutuvat maksamaan suuria kustannuksia fyysisistä myymälöistä. Lisätietoa varten voitte lukea hinnoittelukäytäntömme.

Elinikäinen takuu takaa, että huollamme tuotteenne maksutta koko eliniän valmistajan virheen sattuessa. Lisätietoa varten voitte lukea palautuskäytäntömme.

GLAMIRA toimii maailmanlaajuisesti ja esiintyy paikallisesti 6 maassa. USA, Australia, Saksa, Sveitsi, Bulgaria ja Turkki. Jokainen toimistomme on rekisteröity sen maan oikeudellisten ja kaupallisten viranomaisten kanssa. Olemme juurtunut yritys ja työskentelemme jatkuvasti laajentaaksemme paikallisia toimipisteitämme tarjoamaan asiakkaillemme parempia palveluja.

Sivustomme antaa sinulle täyden määräysvallan kaikista koruista, joita haluat ostaa. Meillä on laaja valikoima vaihtoehtoja metalleille, jalokiville, kivi-karaatille ja muille tuote ominaisuuksille, kuten leveydelle, paksuudelle, profiilille ja pinnalle (viimeistely) suunnittelusta riippuen.

GLAMIRA:lla on suuri joukko sisäisiä suunnittelijoita. Jokainen malli on luotu omistautuneiden GLAMIRA-suunnittelijoiden toimesta.

Jokainen GLAMIRA-tuote on räätälöity ja valmistettu asiakkaan valintojen mukaan. Emme toimi varastojen kanssa, ja jokaisen tuotteen on mentävä tuotantoprosessin läpi. Pyrimme jatkuvasti parantamaan tuotantoaikaa varmistaaksemme, että pystymme toimittamaan tuotteitamme mahdollisimman pian. Kun valitset kohteen verkkosivustollamme, näet kyseisen tuotteen arvioidun toimituspäivän. Jos sinulla on lähestyvä tapahtuma tai erityistilaisuus, voit valita myös erilaisia käsittely- ja toimitusvaihtoehtoja, jotka auttavat sinua saamaan tuotteen nopeammin kuin tavallinen toimitusaika.

Kyllä, voit muokata joitakin tilauksen yksityiskohtia (kuten sormus kokoa, lisätä tai poistaa glamira-logoa ja henkilökohtaista kaiverrusta) tai jopa peruuttaa sen ensimmäisen 30 minuutin kuluessa tilauksesi annettua. Sinun on ensin kirjauduttava GLAMIRA-tiliisi. Kun olet kirjautunut sisään, voit käydä "Oma Tilini" sivulla, tarkastella tilauksiasi ja muokata tai peruuttaa tilauksesi. Tilauksen muokkaamisen tai peruuttamisen voi suorittaa vain asiakas, ei asiakaspalvelu tiimi.


Jos päätät muokata tilaustasi, voit tehdä sen helposti verkkosivustollamme kolmen ensimmäisen päivän kuluessa ostoksestasi. Huomaa, että peruutus on mahdollista vain yhden päivän kuluessa tilauksen tekemisestä. Noudata alla olevia ohjeita tilauksen muuttamiseksi tai peruuttamiseksi:

1 - Kirjaudu GLAMIRA-tilillesi. Jos sinulla ei vielä ole GLAMIRA-tiliä, voit luoda sellaisen helposti klikkaamalla sivun yläkulmasta KIRJAUDU SISÄÄN/LIITY -painiketta.

2 - Kun olet kirjautunut, siirry oma tili -sivulle ja klikkaa "tilaukseni" kohtaa vasemman puolen menusta.

3 - Etsi tilaus ja peruuta tilaus napsauttamalla "Peruuta" tai muokkaa tilaustietoja napsauttamalla "Muokkaa". Jos “Peruuta” -painiketta ei tule näkyviin, tilaustasi ei voi enää peruuttaa.

Ole hyvä ja ota huomioon, että tilaukseen tehtävät muutokset saattavat aiheuttaa viiveitä. Saat ilmoituksen päivitetystä toimituspäivästä viivästysten varalta.

*Peruutus ja muutospyynnöt ovat voimassa vain tilauksille, jotka eivät ole valmiita tuotantoprosessista.

Tällä hetkellä GLAMIRA myy vain verkossa, jotta voisimme tarjota sinulle mahdollisimman monenlaisia ​​vaihtoehtoja.

Tällä hetkellä meillä ei ole kaupallisia sopimuksia tai B2B-kumppaneita. Jos näet GLAMIRA-tuotteita, joita muut kultasepät myyvät, se tarkoittaa, että ne eivät ole aitoja GLAMIRA-tuotteita ja eikä niillä ole takuuta.

Emme tarjoa esittely tuotteita, mutta tarjoamme erittäin joustavan palautuskäytännön, joten sinun ei tarvitse huolehtia tilauksen tekemisestä eikä siitä, että et pidä siitä. Palautuskäytäntömme antaa sinulle mahdollisuuden palauttaa tuotteesi 60 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta, niin kauan kuin se täyttää palautusehdot. Lisätietoa varten voitte lukea palautuskäytäntömme.

Älä huoli, jos sormuksesi ei sovi sormeesi; koska voit lähettää sormuksesi ilmaista koon muutosta varten 60 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Lisätietoa varten voitte lukea palautuskäytäntömme.

Kauppaluotto on aivan kuin raha lompakossasi ja se on liitetty GLAMIRA-tiliisi. Sen avulla voit ostaa koruja GLAMIRA-verkkokaupasta ilman, että sinun tarvitsee syöttää luottokorttisi tai muita maksutietoja.

GLAMIRA kauppaluotolla ei ole voimassaolopäivää, se on voimassa niin kauan kuin sinulla on GLAMIRA-tili.

GLAMIRA-lahjapakkaukset toimitetaan vain ostoksen yhteydessä, eikä niitä myydä erikseen.

Kyllä, voit valita ilmaisesta valikoimastamme sinulle sopivan vaihtoehdon tilaustasi tehdessä.

Jos tuote, jonka haluat ostaa, on kaiverrettavissa, näet kaiverrusvaihtoehdon tuotesivulla.

GLAMIRA-sivustolla ostaminen on aivan kuin yksityisen korumyymälän omistaminen joka on omistettu sinulle. On helppoa selata mitä tahansa tuotetta ja nähdä se valitsemillasi metalli ja jalokiviyhdistelmillä. Kauppa on käytettävissäsi 24/7 ja voit käyttää sitä kotisi mukavuudessa, toimistossa, jopa kahvilassa samalla kun rentoudut ja keskustelet ystäviesi kanssa.

GLAMIRA-verkkokaupassa on tarjolla erilaisia ​​maksutapoja sekä asiakaslähtöinen asiakaspalvelutiimi, joka auttaa sinua kaikissa kyselyissäsi. Sinun ei tarvitse tehdä mitään muuta kuin maksaa ja odottaa lähetystäsi! Tuotetta valmistetaan huolellisesti vain sinua varten ja toimitetaan ovellesi. Ja kaikki tämä tulee olemaan erittäin kilpailukykyiseen hintaan sekä korkeimmaan laatuvaatimusten mukaan. Säästä vähän aikaa ja selaa tuotteitamme löytääksesi enemmän etuja!

Jos olet odottanut tilausvahvistussähköpostia, mutta et ole saanut sitä, varmista, että maksusi on mennyt läpi ja olet nähnyt tilausvahvistussivun verkkosivustollamme. Jos olet varma, että tapahtuma onnistui, tarkista roskapostikansiosi ja varmista, että postilaatikkosi ei ole estänyt vahvistussähköpostia. Jos et vieläkään näe sitä, voitte ottaa yhteyttä asiakaspalvelutiimiimme. Älä unohda lisätä meitä turvallisten listalle sähköpostiisi, jos käytät korkeamman tason suojausasetuksia postilaatikossasi. Voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme seuraamalla tätä linkkiä: https://www.glamira.fi/contact/

Ei, sormuksemme eivät ole onttoja sisältä. Tuotteemme ovat kiinteitä ja tuotettu asiakkaan valitsemien metallisten ominaisuuksien perusteella.

GLAMIRA-myymälät ovat maakohtaisia ​​ja tuotteen toimittaminen toiseen maahan ei ole mahdollista kuljetusjärjestelyiden ja verovaatimusten vuoksi. Jos haluat toimituksen toiseen maahan, sinun on annettava tilauksesi kyseisen maan GLAMIRA-myymälästä.

Paras tapa selvittää sormuskokosi on tilata ilmainen sormus mitta verkkosivultamme. Sormusmitta on muovinen työkalu, jota voit käyttää kuin sormusta ja löytää tarkan kokosi. Voit tilata tämän käymällä millä tahansa verkkosivustollamme olevilla sormus sivuilla ja napsauttamalla "Löydä Kokosi" vaihtoehtoa. Tarkistakaa Sormuksen koko-oppaamme lisätietoja varten.

Voitte nähdä tuotekuvat ja niiden 3D-kuvat tuotesivuillamme. Voit myös rullata tuotesivulla alaspäin nähdäksesi, että onko asiakkaidemme jakamia kuvia viittausta varten.

Jos suunnittelet yllätystä ja et ole varma sormus koosta, voit aina tilata keskimääräisen sormus koon ja lähettää sen takaisin meille koon muutosta varten ensimmäisen 60 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta.

Naisen keskimääräisen sormuksen koko vaihtelee 52-54 kokojen välillä ja miehillä 60-62 kokojen välillä. Tarkistakaa Sormuksen koko-oppaamme lisätietoja varten.

Jokainen GLAMIRA-tuote on räätälöity ja valmistettu asiakkaan valintojen mukaan. Emme toimi varastojen kanssa, ja jokaisen tuotteen on käytävä tuotantoprosessin läpi. Siksi pyydämme asiakkaitamme välttämään vertailuostoksia ja vain tilaamaan tuotteen josta he pitävät. Muista, että meillä on 60 päivän ilmainen koon muutos käytäntö ja teemme kaikkemme tyydyttääksemme asiakkaitamme valitsemillaan tuotteilla. Jos haluat muuttaa sormuskokoa tai et ole tyytyväinen tuotteeseesi, autamme sinua mielellämme. Tilaukset joissa on vertailuosto tuotteita, todennäköisesti tulevat peruutetuksi ennen tuotantoprosessia.

Kyllä, voit muokata sormus kokosi ensimmäisen 30 minuutin kuluessa tilauksesi antamisesta. Sinun on ensin kirjauduttava GLAMIRA-tiliisi. Kun olet kirjautunut sisään, voit käydä "Oma Tilini" sivulla, tarkastella tilauksiasi ja klikata muokkaa. Tämän voi suorittaa vain asiakas, ei asiakaspalvelutiimi.

Koska tuotanto- ja palautusjärjestelmämme ovat täysin automatisoituja, emme voi muuttaa prosessia manuaalisesti. Sormus kokoa voi muuttaa vain sen jälkeen, kun olet kirjoittanut oikean sormus koon online palautuslomakkeeseemme ja lähetettyänne se järjestelmällemme. Olkaa hyvä ja odottakaa, kunnes saatte tuotteenne ja noudattakaa pienennys ohjeita. Voit myös pyytää ilmaisen sormus mitan sillä välin varmistaaksesi, että uusi sormus kokosi on oikea.

GLAMIRA-kupongeja voidaan hankkia vain verkkokauppojemme GLAMIRA-kampanjoista sekä uutiskirje kampanjoista ja sosiaalisen median tileistä. Emme työskentele kolmansien osapuolien kanssa millään lailla ​​lahjakorttien tai alennuskoodejen puolesta. Olkaa hyvä ja tilatkaa uutiskirjeemme ja seuratkaa meitä sosiaalisessa mediassa, kuullaksenne tarjouskampanjoistamme.

Voit tilata uutiskirjeemme ja seurata meitä sosiaalisessa mediassa voittaaksesi kupongeja ja alennuskoodeja.

Kun lisäät tuotteesi ostoskassiisi ja jatkat kassalle, tulet näkemään maksutapa sivulla Lahjakortti / Alennuskoodi-kentän. Olkaa hyvä ja kirjatkaa koodi ennen maksun suorittamista ja varmistakaa, että alennus on käytetty. Alennuksia ei voida käyttää tilauksen tekemisen jälkeen.

Kun lisäät tuotteesi ostoskassiin ja etenet kassalle, näet vaihtoehdon käyttää kauppaluottoa maksutavan ylimmässä laidassa. Huomaa, että kauppaluotto vaihtoehto näkyy vain, jos tilissä on kauppaluottoa ja olet kirjautunut sisään oikealla sähköpostiosoitteellasi, joka on liitetty GLAMIRA-tiliisi.

Ei, tällä hetkellä emme tarjoa luetteloita, koska voit tarkastella ja luoda monia muita tuoteuutuuksia sivuillamme. Kaikki mallimme ovat niin lähellä sinua kuin mobiililaitteesikin.

Tarkista, että kaikki vaaditut kentät on täytetty oikein. Laskutusosoitteenne tulee olla täsmälleen laskutustietojenne mukaiset. Jos vaikeuksesi jatkuvat tilauksen tekemisessä, ota välittömästi meihin yhteyttä.

Kaikki GLAMIRA-tuotteet lähetetään aitoustodistuksen kanssa. GL-sertifioitu timantti määrää, että tuotteesi timantti on tarkasti tarkastettu ja valittu sisäisten gemologiasiantuntijoidemme toimesta. GL-sertifioidut timantit toimitetaan eettisistä lähteistä, jotka ovat hyväksyneet Kimberleyn prosessin periaatteet.

GIA tarkoittaa Gemological Institute of America, joka on maailman tunnetuin ja arvostettu timantti-luokituslaitos. Tarjoamme GIA-sertifioituja timantteja sekä GL-sertifioituja timantteja. Molemmat todistukset takaavat tuotteesi käytetyn timantin aitouden. Ainoa ero GL-sertifioitujen ja GIA-sertifioitujen timanttien välillä on, että omat gemologistimme antavat GL-sertifikaatin ja se on ostokseesi sisältyvä ilmainen palvelu. GIA-todistuksen voi antaa vain GIA ja tämä on maksullinen palvelu. Tutustu Timantin laatutodistus -sivullamme saadaksesi lisätietoa timanttien luokituksesta.

Kyllä, tuotteesi tulee olemaan sama kuin tuotesivulla näkyvä tuote. Muista, että suurennat tuotetietoja tuotteen sivuilla ja tuotteet näyttävät hieman suuremmilta kuin luonnollista kokoa oleva. Varmista, että tarkistat tuotteen mitat tarkkaa visualisointia varten.

Ei, kaiverrus ei tule muuttamaan tuotantoaikaa.

Ei, Emme. Sivustomme on 100% turvallinen ja maksutapahtumanne on salattu. Emme säilytä luottokorttisi tietoja. Lisätietoa varten voitte lukea tietosuojakäytäntömme.