
Tuotteen toimituksen jälkeen sinulla
on 60 päivän palautusoikeus.
Suosikeissasi ei ole vertailtavia tuotteita.
Tuotteen toimituksen jälkeen sinulla
on 60 päivän palautusoikeus.
Suhtaudumme sivustomme tietoturvaan erittäin vakavasti. Siksi käsittelemme henkilötietojasi täysin luottamuksellisesti. Henkilötietojasi käytetään ainoastaan sopimusvelvoitteidemme täytäntöönpanoon. Lisäturvana Glamira ei säilytä luottokorttinumeroita tietokannassaan. Kun ostotapahtuma on valmis, kenelläkään ei pääsyä korttisi numeroon. Lisätietoja voit lukea tietosuojakäytännöstämme.
Kyllä, voit muuttaa tilaustasi lähettämisen jälkeen, mutta vain soittamalla asiakaspalveluumme - mieluiten mahdollisimman pian.
Kaikilla Glamiran merkkituotteilla on valmistajan takuu. Tietenkin kaikilla tuotteillamme on lainmukainen tuotetakuu.
Voit etsiä tiettyjä tuotteita käyttämällä sivun yläosan hakukenttää, esimerkiksi kirjoittamalla tuotenumeron hakukenttään.
Jos et halua etsiä minkä tahansa avainsanan, tuotteen nimen, tuotenumeron jne. perusteella, vaan haluat etsiä erityisesti ominaisuuksia tai värejä, voit rajata hakua käyttämällä suodattimia hakutulossivun vasemmalla puolella.
Klikkaa "Unohditko salasanasi" -linkkiä "Kirjaudu" -osiossa, kirjoita sähköpostiosoitteesi ja saat uuden sähköpostin, josta löydät linkin salasanasi nopeaan vaihtamiseen.
Kaikki tuotteet voidaan palauttaa 60 päivän kuluessa edellyttäen, että palautusoikeuden edellytykset täyttyvät. Sinulla on mahdollisuus muokata sormuksesi kokoa kerran ilmaiseksi tai voit lähettää sormukset takaisin, jotta voimme palauttaa rahasi tai hyvittää Glamira-tiliäsi vastaavasti. Pidä mielessä, että tämä ei ole voimassa kaiverretuille sormuksille.
Klikkaa tästä lisätietoja maksutavoista.
Jos et ole saanut maksuvahvistusta PayPal-palvelusta, älä epäröi ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse osoitteessa palvelu@glamira.fi. Autamme mielellämme sinua.
Valitse tuote ja lisää se ostoskoriin. Ennen kuin viimeistelet ja lähetät tilauksesi, maksusivulla voit lunastaa lahjakortin kirjoittamalla koodin vasemmalla puolella löytyvään "Alennuskoodi" -osioon. Muista, että voit lunastaa vain yhden lahjakortin per ostos.
Emme säilytä luottokorttitietoja tai luottokorttisi laskutusosoitetta tililläsi.
Kaikki verkkohinnat sisältävät arvonlisäveron.
Tilauksen käsittelyyn kuluva aika riippuu siitä, miten tietosi kulkevat järjestelmämme. Aina kun asiakas tekee Credit / debit-/luottokorttitilauksen, kortin tiedot tarkastetaan tiukasti mahdollisimman suuren turvallisuuden varmistamiseksi sekä estämään mahdolliset luottokorttipetokset. Pankkisi voi vaatia turvatarkastuksia vahvistamaan ostoksesi. Jos kaikki tiedot ovat oikein ja varmistettuja, tilauksesi käsitellään - jos tuotteet ovat varastossa - tai valmistetaan. Sitten käsittelemme tilauksesi ja lähetämme paketin mahdollisimman pian.
Tilauksen peruutusmahdollisuus riippuu monista tekijöistä. Jos haluat peruuttaa tilauksen, lähetä sähköpostia palvelu@glamira.fi. On tärkeää, että sinulla on valmiina tilausnumerosi, jotta voimme paikantaa ja työstää tilauksesi mahdollisimman nopeasti. Asiakaspalveluumme vastaa mielellään kysymyksiin ja antaa sinulle lisää tietoa aiheesta. Muista, että tilauksen peruuttaminen voi olla mahdollista niin kauan, kuin se ei ole vielä valmistettu.
Tehdäksesi tilauksen verkkokaupastamme, voit käyttää asiakastiliäsi tai jatkaa vieraana. Asiakastilin avaamisesta verkkokauppaamme voi kuitenkin olla sinulle tulevaisuudessa hyötyä. Esimerkiksi, asiakastilisi kautta voit halutessasi tarkastella ja vaihtaa tietojasi tai seurata tilauksiesi tilaa.
Jokainen GLAMIRA-myymälä on maakohtainen ja toimittaminen toiseen maahan ei ole mahdollista.
Klikkaa tästä lisätietoja lähetyksistä.
Löydät yksittäisten tuotteiden toimitusajat tuotetiedoista. Saat lähetysvahvistuksen sähköpostitse seurantalinkillä sinä päivänä, kun tilauksesi lähtee Glamiran varastolta, mikä tarkoittaa, että paketin pitäisi saapua noin 5 -7 työpäivässä. Huomioi, että tilaustasi ei käsitellä ennen kuin olemme saaneet maksun. Saat lisätietoja tutustumalla "maksutapoihimme".
Voit seurata tilaustasi DHL:n tarjoamalla DHL-seurantakoodilla, jonka löydät lähetysvahvistussähköpostista.
Selvitä DHL:n seurantapalvelun avulla missä pakettisi tällä hetkellä on. Jos tilanteen päivityksestä on yli neljä päivää, ota yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen palvelu@glamira.fi. Tässä tapauksessa otamme yhteyttä DHL:ään selvittääksemme missä tilauksesi sijaitsee ja/tai onko se kadonnut matkalla. Jos et ole saanut sähköpostilla DHL-seurantanumeroa, ota yhteyttä asiakaspalveluumme niin pian kuin mahdollista.
Lue lisää lähetyskuluista klikkaamalla tästä.
Klikkaa "Kirjaudu" sivun yläosassa. Sinut ohjataan automaattisesti "Kirjaudu tai Rekisteröidy" -sivulle, jossa näet kirjautumislomakkeen. Kun täytät vaaditut kentät, saat sen jälkeen vahvistuksen sähköpostitse. Nyt voit kirjautua asiakastilillesi ja täydentää puuttuvat tiedot.
Osoitekirja-toiminnon avulla voit lisätä eri osoitteita, mikä voi olla tärkeää, jos toimitusosoite poikkeaa laskutusosoiteesta. Muista, että sinulla on myös mahdollisuus kirjautua varsinaisen tilausprosessin aikana.
Päivittääksesi tallennettuja tietojasi, sinun täytyy kirjautua sisään asiakastilillesi käyttämällä sähköpostiosoitettasi. Voit muuttaa henkilötietojasi klikkaamalla linkkiä "Muuta tilitietoja".
Varmistamme, että tietojasi käsitellään luottamuksellisesti ja että tiedot salataan SSL (Secure-Socket-Layer) palvelinohjelmistolla. Salattuja tietoja tilauksestasi, nimestäsi, osoitteestasi, luottokortistasi tai pankkitilisi tietoja ei kukaan kolmas osapuoli pääse näkemään.
Rekisteröidy uutiskirjeemme tilaajaksi kirjoittamalla sähköpostiosoitteesi sivun alareunassa ja klikkaamalla "Tilaa". Saat seuraavaksi vahvistuksen sähköpostitse. Varmista, että uutiskirjeen vahvistusta ei suodateta roskaposti-kansioosi. Voit myös tilata uutiskirjeemme asiakastilisi kautta. Rekisteröitymällä uutiskirjeemme tilaajaksi, kaikki sisäpiirin tiedot uusimmista tuotteistamme sekä erikoistarjoukset tulevat suoraan sähköpostiisi.
Voit säätää uutiskirjeen asetuksia tilisi asetukset-sivulta tai lopettaa uutiskirjeen tilaamisen napsauttamalla unsubscribe-linkkiä, joka löytyy läheltä uutiskirjeen ylä- tai alareunaa.
On olemassa erilaisia tapoja mitata sormuskoko oikein. Varmistaaksesi, että sormus sopii täydellisesti, tilaa ilmainen sormusmittamme.
Voit myös mitata sormuskoon tarkasti käyttämällä työkalupakistasi kenties löytyvää työntömittaa. Mittaa vain sormuksen sisähalkaisija työntömitalla ja tarkista sormuskokotaulukkostamme oikea sormuksen koko.
Jos tiedät jo sormuskokosi, mutta et tiedä, kuinka se muunnetaan, tutustu sormuskokotaulukkoomme. On tärkeää huomata, että kaavio näyttää sormuksen todellisen kehän (mm). Löydät lisää yksityiskohtaista tietoa sormusmittaoppaastamme.
Voit tilata sen ilmaiseksi lähettämällä sähköpostin, jossa on nimesi ja osoitteesi, sähköpostiin ringsizer@glamira.fi otsikkona "Tilaa sormusmitta" tai voit täyttää lomakkeen valitun tuotteen tuotesivulla. Kun klikkaat "Löydä kokosi" -linkkiä, joka löytyy Sormuskoko-osiossa, niin voit täyttää pop-up-sivulla lomakkeen ja lähetämme sormusmitan sinulle välittömästi.
Jos sinulle lähetetty sormusmitta ei saavu 7 päivän sisällä, lähetä sähköpostia asiakaspalveluumme. Joskus lähetyksiä hukkuu postitse ja jos näin tapahtuu, hyvitämme sinua tästä lähettämällä toisen sormusmitan nopeasti.
Voit palauttaa tuotteen, jotta voimme korjata korusi puolestasi. Ennen kuin lähetät tuotteen, lue "Palautusehtomme" klikkaamalla tästä.
Puhdista koruja puhtaalla, kostealla liinalla tai mikrokuituliinalla. Kuivaa hopeakorut hyvin ennen varastointia tahrojen estämiseksi. Käytä hopeakorujen yleispuhdistukseen hopealle tarkoitettua kiillotusliinaa. Kun korusi on puhdas, talleta se korurasiaan, jossa yksittäiset korut on erotettu toisistaan pehmeällä liinalla tai korupussilla. Tämä auttaa suojaamaan koruja naarmuuntumiselta tai muiden korujen raapimiselta. Yleisesti on vältettävä pitkäaikaista kosketusta veden kanssa, kuten suihkussa tai uimassa käyntiä korujen kanssa. Älä altista koruja puhdistusaineille tai muille kemiallisille aineille, kuten vartalovoiteille, hiuslakalle, aurinkovoiteille, minkäänlaisille öljyille. Emme suosittele myöskään kovaa kuumuutta, kuumaa vettä, höyrykeittimiä tai ultraäänipuhdistuslaitteita.
Klikkaa tästä kattavaan tietopakettiin palautuksesta.
Jos olet epävarma ostoksestasi, voit palauttaa tuotteen 60 päivän kuluessa. Klikkaa tästä lisätietoja palautuksesta.
Valmistuspolitiikkaamme mukaisesti koon muutokset riippuen mallista ja käytetystä metalliseoksesta, kaiverruksesta ja muista tuotteen/tuotteiden muutoksia, joita olet tilannut, ovat joko maksullisia tai maksuttomia riippuen pyyntöäsi koskevan yksityiskohtaisen tutkinnan tuloksesta.
Lisätietoja saat klikkaamalla linkkiä https://www.glamira.fi/return-policy.
Työt, jotka eivät kuulu takuun piiriin, kattaen koon muutokset, kaiverrukset tai muut korjauksia, on lueteltu alla:
Sinun tulee lähettää tuote/tuotteet ilman ylimääräisiä artikkeleita korjauskäsittelyyn. Kuitenkin kaikki, mitä voi tapahtua tuotteen/tuotteiden kuljetuksen aikana, on vain sinun vastuullasi. Artikkeleita, kuten sertifiointeja ja lahjapaketteja ei lähetetä takaisin sinulle korjausprosessin päätyttyä. Jos teet pyynnön lahjapaketista, sinun tulee maksaa yrityksen ennalta määräämät postikulut asiakaspalvelustamme.
TÄRKEÄ HUOMIO: Korujen korjaaminen ja koon vaihtaminen saattavat viedä ennakoitua enemmän aikaa joulukuussa vietettävistä lomapäivistä johtuen. Ole hyvä ja ota tämä huomioon pyynnöissäsi.