Ladataan...

FAQ

Mitä tapahtuu tiedoilleni? Kuinka hyvässä suojassa tietoni ovat?

Suhtaudumme sivustomme tietoturvaan erittäin vakavasti. Siksi käsittelemme henkilötietojasi täysin luottamuksellisesti. Henkilötietojasi käytetään ainoastaan sopimusvelvoitteidemme täytäntöönpanoon. Lisäturvana Glamira ei säilytä luottokorttinumeroita tietokannassaan. Kun ostotapahtuma on valmis, kenelläkään ei pääsyä korttisi numeroon. Lisätietoja voit lukea tietosuojakäytännöstämme.

Voinko muuttaa tilaustani lähettämisen jälkeen?

Kyllä, voit muuttaa tilaustasi lähettämisen jälkeen, mutta vain soittamalla asiakaspalveluumme - mieluiten mahdollisimman pian.

Onko jokaisella tuotteella takuu?

Kaikilla Glamiran merkkituotteilla on valmistajan takuu. Tietenkin kaikilla tuotteillamme on lainmukainen tuotetakuu.

Miten etsin juuri tiettyä tuotetta?

Voit etsiä tiettyjä tuotteita käyttämällä sivun yläosan hakukenttää, esimerkiksi kirjoittamalla tuotenumeron hakukenttään.

Jos et halua etsiä minkä tahansa avainsanan, tuotteen nimi, tuotenumeron jne. perusteella, vaan haluat etsiä erityisesti ominaisuuksia tai värejä, voit rajata hakua käyttämällä suodattimia hakutulossivun vasemmalla puolella.

Olen unohtanut salasanani. Miten saan uuden salasanan?

Klikkaa "Unohditko salasanasi" -linkkiä "Kirjaudu" -osiossa, kirjoita sähköpostiosoitteesi ja saat uuden sähköpostin, josta löydät linkin salasanasi nopeaan vaihtamiseen.

Olen ostanut sormuksen, mutta sen koko ei sovi, mitä voin tehdä?

Kaikki tuotteet voidaan palauttaa 60 päivän kuluessa edellyttäen, että palautusoikeuden edellytykset täyttyvät. Sinulla on mahdollisuus muokata sormuksesi kokoa kerran ilmaiseksi tai voit lähettää sormukset takaisin, jotta voimme palauttaa rahasi tai hyvittää Glamira-tiliäsi vastaavasti. Pidä mielessä, että tämä ei ole voimassa kaiverretuille sormuksille.

Mitä maksuvaihtoehtoja minulla on?

Klikkaa tästä lisätietoja maksutavoista.

PayPal-maksuni epäonnistui. Mitä minun pitäisi nyt tehdä?

Jos et ole saanut maksuvahvistusta PayPal-palvelusta, älä epäröi ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse osoitteessa palvelu@glamira.fi. Autamme mielellämme sinua.

Minulla on lahjakortti, mitä tapahtuu seuraavaksi?

Valitse tuote ja lisää se ostoskoriin. Ennen kuin viimeistelet ja lähetät tilauksesi, maksusivulla voit lunastaa lahjakortin kirjoittamalla koodin vasemmalla puolella löytyvään "Alennuskoodi" -osioon. Muista, että voit lunastaa vain yhden lahjakortin per ostos.

Poistetaanko luottokorttini tiedot tilaukseni jättämisen jälkeen?

Emme säilytä luottokorttitietoja tai luottokorttisi laskutusosoitetta tililläsi.

Onko verkkomaksuissa mukana arvonlisävero?

Kaikki verkkohinnat sisältävät arvonlisäveron.

Kuinka kauan tilaukseni käsittely kestää?

Tilauksen käsittelyyn kuluva aika riippuu siitä, miten tietosi kulkevat järjestelmämme. Aina kun asiakas tekee Credit / Debit-korttitilauksen, kortin tiedot tarkastetaan tiukasti mahdollisimman suuren turvallisuuden varmistamiseksi sekä estämään mahdolliset luottokorttipetokset. Pankkisi voi vaatia turvatarkastuksia vahvistamaan ostoksesi. Jos kaikki tiedot ovat oikein ja varmistettuja, tilauksesi käsitellään - jos tuotteet ovat varastossa - tai valmistetaan. Sitten käsittelemme tilauksesi ja lähetämme paketin mahdollisimman pian.

Kuinka voin perua tilaukseni?

Tilauksen peruutusmahdollisuus riippuu monista tekijöistä. Jos haluat peruuttaa tilauksen, lähetä sähköpostia palvelu@glamira.fi. On tärkeää, että sinulla on valmiina tilausnumerosi, jotta voimme paikantaa ja työstää tilauksesi mahdollisimman nopeasti. Asiakaspalveluumme vastaa mielellään kysymyksiin ja antaa sinulle lisää tietoa aiheesta. Muista, että tilauksen peruuttaminen voi olla mahdollista niin kauan, kuin se ei ole vielä valmistettu.

Täytyykö minun rekisteröitävä voidakseni tilata verkosta?

Tehdäksesi tilauksen verkkokaupastamme, voit käyttää asiakastiliäsi tai jatkaa vieraana. Asiakastilin avaamisesta verkkokauppaamme voi kuitenkin olla sinulle tulevaisuudessa hyötyä. Esimerkiksi, asiakastilisi kautta voit halutessasi tarkastella ja vaihtaa tietojasi tai seurata tilauksiesi tilaa.

Voitteko toimittaa tilaukseni toiseen maahan?

Jokainen GLAMIRA-myymälä on maakohtainen ja toimittaminen toiseen maahan ei ole mahdollista.

Millaisia lähetysvaihtoehtoja on saatavilla?

Klikkaa tästä lisätietoja lähetyksistä.

Milloin tilaukseni saapuu?

Löydät yksittäisten tuotteiden toimitusajat tuotetiedoista. Saat lähetysvahvistuksen sähköpostitse seurantalinkillä sinä päivänä, kun tilauksesi lähtee Glamiran varastolta, mikä tarkoittaa, että paketin pitäisi saapua noin 5 -7 työpäivässä. Huomio, että tilaustasi ei käsitellä ennen kuin olemme saaneet maksun. Saat lisätietoja tutustumalla "maksutapoihimme".

Miten voin seurata lähetystäni?

Voit seurata tilaustasi DHL:n tarjoamalla DHL-seurantakoodilla, jonka löydät lähetysvahvistussähköpostissasi.

En ole saanut tilaustani, mitä voin tehdä?

Selvitä DHL:n seurantapalvelun avulla missä pakettisi tällä hetkellä on. Jos tilanteen päivityksestä on yli neljä päivää, ota yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen palvelu@glamira.fi. Tässä tapauksessa otamme yhteyttä DHL:ään selvittääksemme missä tilauksesi sijaitsee ja/tai onko se kadonnut matkalla. Jos et ole saanut sähköpostilla DHL-seurantanumeroa, ota yhteyttä asiakaspalveluumme niin pian kuin mahdollista.

Mitkä ovat tilaukseni toimituskulut?

Lue lisää lähetyskuluista klikkaamalla tästä.

Miten otan käyttöön Glamira.fi-tilin?

Klikkaa "Kirjaudu" sivun yläosassa. Sinut ohjataan automaattisesti "Kirjaudu tai Rekisteröidy" -sivulle, jossa näet kirjautumislomakkeen. Kun täytät vaaditut kentät, saat sen jälkee vahvistuksen sähköpostitse. Nyt voit kirjautua asiakastilillesi ja täydentää puuttuvat tiedot.
Osoitekirja-toiminnon avulla voit lisätä eri osoitteita, mikä voi olla tärkeää, jos toimitusosoite poikkeaa laskutusosoiteesta. Muista, että sinulla on myös mahdollisuus kirjautua varsinaisen tilausprosessin aikana.

Miten muutan henkilökohtaisia tietojani?

Päivittääksesi tallennettuja tietojasi, sinun täytyy kirjautua sisään asiakastilillesi käyttämällä sähköpostiosoitettasi. Voit muuttaa henkilötietojasi klikkaamalla linkkiä "Muuta tilitietoja".

Kuinka hyvin tietoni on suojattu?

Varmistamme, että tietojasi käsitellään luottamuksellisesti ja salattu turvallisella SSL (Secure-Socket-Layer) palvelinohjelmistolla. Salattuja tietoja tilauksestasi, nimestäsi, osoitteestasi, luottokortistasi tai pankkitilisi tietoja ei kukaan kolmas osapuoli pääse näkemään.

Miten tilaan uutiskirjeen?

Rekisteröityä uutiskirjeemme tilaajaksi kirjoittamalla sähköpostiosoitteesi sivun alareunassa ja klikkaamalla "Tilaa". Saat seuraavaksi vahvistuksen sähköpostitse. Varmista, että uutiskirjeen vahvistusta ei suodateta roskaposti-kansioosi. Voit myös tilata uutiskirjeemme asiakastilisi kautta. Rekisteröitymällä uutiskirjeemme tilaajaksi, kaikki sisäpiirin tiedot uusimmista tuotteistamme sekä erikoistarjoukset tulevat suoraan sähköpostiisi.

Miten voin lopettaa uutiskirjeen?

Voit säätää uutiskirjeen asetuksia tilisi asetukset-sivulta tai lopettaa uutiskirjeen tilaamisen napsauttamalla unsubscribe-linkkiä, joka löytyy läheltä uutiskirjeen ylä- tai alareunaa.

Miten varmistan, että saan oikean sormuskoon?

On olemassa erilaisia tapoja mitata sormuskoko oikein. Varmistaaksesi, että sormus sopii täydellisesti, tilaa ilmainen sormusmittamme.

Voit myös mitata sormuskoon tarkasti käyttämällä työkalupakistasi kenties löytyvää työntömittaa. Mittaa vain sormuksen sisähalkaisija työntömitalla ja tarkista sormuskokotaulukkostamme oikea sormuksen koko.

Jos tiedät jo sormuskokosi, mutta et tiedä, kuinka se muunnetaa, tutustu sormuskokotaulukkoomme. On tärkeää huomata, että kaavio näyttää sormuksen todellisen kehän (mm). Löydät lisää yksityiskohtaista tietoa sormusmittaoppaastamme.

Miten tilaan sormusmitan?

Voit tilata sen ilmaiseksi lähettämällä sähköpostin, jossa on nimesi ja osoitteesi, sähköpostiin ringsizer@glamira.fi otsikkona "Tilaa sormusmitta" tai voit täyttää lomakkeen valitun tuotteen tuotesivulla. Kun klikkaat "Löydä kokosi" -linkkiä, joka löytyy Sormuskoko-osiossa, niin voit täyttää pop-up-sivulla lomakkeen ja lähetämme sormusmitan sinulle välittömästi.

Mitä pitäisi tehdä, jos en saa tilaamaani sormusmittaa?

Jos sinulle lähetetty sormusmitta ei saavu 7 päivän sisällä, lähetä sähköpostia asiakaspalveluumme. Joskus lähetyksiä hukkuu postitse ja jos näin tapahtuu, hyvitämme sinua tästä lähettämällä toisen sormusmitan nopeasti.

Mitä minun pitäisi tehdä rikkoutuneiden korujeni kanssa?

Voit palauttaa tuotteen, jotta voimme korjata korusi puolestasi. Ennen kuin lähetät tuotteen, lue "Palautusehtomme" klikkaamalla tästä.

Miten hoidan korujani?

Puhdista koruja puhtaalla, kostealla liinalla tai mikrokuituliinalla. Kuivaa hopeakorut hyvin ennen varastointia tahrojen estämiseksi. Käytä hopeakorujen yleispuhdistukseen hopealle tarkoitettua kiillotusliinaa. Kun korusi on puhdas, talleta se korurasiaan, jossa yksittäiset korut on erotettu toisistaan pehmeällä liinalla tai korupussilla. Tämä auttaa suojaamaan koruja naarmuuntumiselta tai muiden korujen raapimiselta. Yleisesti on vältettävä pitkäaikaista kosketusta veden kanssa, kuten suihkussa tai uimassa käyntiä korujen kanssa. Älä altista koruja puhdistusaineille tai muille kemiallisille aineille, kuten vartalovoiteille, hiuslakkalle, aurinkovoiteille, minkäänlaisille öljyille. Emme suosittele myöskään kovaa kuumuutta, kuumaa vettä, höyrykeittimiä tai ultraäänipuhdistuslaitteita.

Mitä teen, jos tilatut tuotteet eivät täytä odotuksiani?

Klikkaa tästä kattavaan tietopakettiin palautuksesta.

Jos olen ostanut lahjan verkossa ja se ei sovi tai lahjan saaja ei pidä siitä, voinko palauttaa sen?

Jos olet epävarma ostoksestasi, voit palauttaa tuotteen 60 päivän kuluessa. Klikkaa tästä lisätietoja palautuksesta.

Mitkä ovat korjauksia, joita eivät kuulu takuun piiriin?

Valmistuspolitiikkaamme mukaisesti koon muutokset riippuen mallista ja käytetystä metalliseoksesta, kaiverruksesta ja muista tuotteen/tuotteiden muutoksia, joita olet tilannut, ovat joko maksullisia tai maksuttomia riippuen pyyntöäsi koskevan yksityiskohtaisen tutkinnan tuloksesta
Lisätietoja saat klikkaamalla linkkiä https://www.glamira.fi/return-policy.

Työt, jotka eivät kuulu takuun piiriin, kattaen koon muutokset, kaiverrukset tai muut korjauksia, on lueteltu alla:

  • Kokomuutoksia ei voi tehdä mustavalkoisille ruostumattomasta teräksestä valmistetuille tuotteille
  • Kaiverruksen poistaminen ei ole mahdollista mustavalkoisille ruostumattomasta teräksestä valmistetuille tuotteille
  • Titaanituotteiden kokoa ei voi muuttaa
  • Kaiverruksia ei voida poistaa titaanituotteista

Sinun tulee lähettää tuote/tuotteet ilman ylimääräistä artikkeleita korjauskäsittelyyn. Kuitenkin kaikki, mitä voi tapahtua tuotteen/tuotteiden kuljetuksen aikana, on vain sinun vastuullasi. Artikkeleita, kuten sertifiointeja ja lahjapaketteja ei lähetetä takaisin sinulle korjausprosessin päätyttyä. Jos teet pyynnön lahjapaketista, sinulla tulee maksaa yrityksen ennalta määräämät postikulut asiakaspalvelustamme.

TÄRKEÄ HUOMIO: Korujen korjaaminen ja koon vaihtaminen saattavat viedä ennakoitua enemmän aikaa joulukuussa vietettävistä lomapäivistä johtuen. Ole hyvä ja ota tämä huomioon pyynnöissäsi.